سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان اردبیل:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: راه شهید تمام شدنی نیست و هر لحظه مومنانی هستند که با عمل به فرامین الهی در راه خدا به مقام شهادت نائل می‌شوند و این خود نشانگر این است که شهدا از حکم الهی برخوردارند به همین دلیل ماندگار هستند.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۵۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
دلیل ماندگاری شهدا برخورداری از حکم الهی است/راه شهید تمام شدنی نیست
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پرویز پرزور در دیدار با خانواده معظم شهیدان ایوب معادی و مهدی مرادری از شهدای دانشجوی اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهدا اشاره کرد و اظهار: مقام خانواده شهید را فقط می‌توان با خود شهید مقایسه کرد و این عزیزان نزد خدای متعال از اجر و منزلت بالایی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه دیدار از خانواده شهدا جزو وظایف همیشگی ما است، گفت: این دیدار‌ها در واقع قوت قلب و الهام بخش این نکته است که اگر خود شهدا امروز در قید حیات دنیوی بودند و در عرصه مورد نظر تلاش و فعالیت می‌کردند در برخورد با مشکلات و موانع چگونه برخورد می‌کردند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل در پایان سخنان خود تصریح کرد: امروز باید نگاه کنیم اگر شهدا در قید حیات بودند در کدام جبهه برای انقلاب و اسلام مجاهدت می‌کردند؟ ما نیز باید با این نگاه، مسیر شهدا را دنبال کنیم.

حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان این دیدار با بیان اینکه معنویت نهفته در خانواده‌های معظم شهدا، انرژی انسان را بالا می‌برد، گفت: خدمت به شهدا و خانواده‌های آن‌ها بزرگ‌ترین توفیق الهی است که نصیب هر فردی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه گذر زمان ارزش کار شهدا و خانواده شهدا را بیشتر نشان می‌دهد، گفت: راه شهید تمام شدنی نیست و هر لحظه مومنانی هستند که با عمل به فرامین الهی در راه خدا به مقام شهادت نائل می‌شوند و این خود نشانگر این است که شهدا از حکم الهی برخوردارند به همین دلیل ماندگار هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت روز دانشجو با بیان اینکه شهید ایوب معادی از شهدای انقلاب اسلامی بود، گفت: این شهید والامقام در راه مبارزه با استبداد داخلی شاهنشاهی مجاهدت‌های زیادی کرد که در نتیجه توسطط جلادان رژیم پهلوی در بابلسر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی یاد و خاطره شهدای مناطق شمالغرب کشور را نیز گرامی داشت و گفت: حضور در مناطق شمالغرب در بعد از دفاع مقدس که هر لحظه آن بوی شهادت می‌دهد جزو مجاهدت‌های خاموشی است که هیچوقت در دیدگان ملت به خوبی به تصویر کشیده نشده است چراکه این مناطق صعب العبور همواره گذرگاه اشارار و منافقانی است که لحظه‌ای غفلت آسیب‌های جبران ناپذیری بر کشور وارد می‌کند.
دلیل ماندگاری شهدا برخورداری از حکم الهی است/راه شهید تمام شدنی نیست
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل به همراه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان و روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور اردبیل به مناسبت گرامی داشت روز دانشجو با حضور در منازل خانواده شهدای دانشجو ایوب معادی و مهدی مرادی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
ارسال نظرات