فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: دو تن و 250کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در محورهای مواصلاتی استان کشف شده است.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۴۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار غلامعباس غلامزاده، اظهار کرد: در راستای مبارزه با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در این استان طی ۲۴ ساعت گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران در شهرستان بروجن در یکی از محورها بیش از ۳۴ کیلوگرم موادمخدر شامل ۲۳ کیلوگرم مرفین، ۱۱ کیلوگرم تریاک و ۲۲۰ گرم هروئین کشف و 3نفر قاچاقچی دستگیر شد.

وی از توقیف چهار دستگاه خودرو در این عملیات خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش شبانه‌روزی همکاران، نیروی انتظامی با انهدام ۳۱ باند تهیه و توزیع، کشف دو تن و ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر و توقیف ۳۴ خودرو توانستیم افزایش ۱۳ درصدی را در این زمینه در کارنامه خود ثبت کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیشترین ورود موادمخدر از استان‌های شرقی و جنوب شرقی و از محورهای لردگان و بروجن به این استان صورت می‌گیرد و مقصد آن‌ها در اکثر موارد خود استان و استان‌های مرکزی است.

وی تاکید کرد: در سنوات گذشته تردد در محور مواصلاتی جنوب یعنی خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس افزایش داشته است و در این راستا تمرکز نیروی انتظامی برای کنترل این محورهاست و در این زمینه نیازمند همراهی مسئولان در شورای مبارزه با مواد مخدر و استقرار ایست بازرسی دائمی در این محور هستیم.

سردار غلامزاده در پایان تصریح کرد: از مردم انتظار داریم موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال نظرات