فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آمل:

جشنواره هزار سنگر به یاد شهدای حماسه ششم بهمن آمل برگزار می‌شود

سرهنگ بهروز عیسی زاده در جلسه گرامیداشات حماسه اسلامی ششم بهمن با بیان اینکه جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر در آمل برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره توسط عده‌ای از جوانان انقلابی برگزار خواهد شد و اگر با همکاری ادارات کشوری برگزار شود موجب اتفاقات خوبی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۰۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ بهروز عیسی زاده در جلسه گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن با بیان اینکه جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر در آمل برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره توسط عده‌ای از جوانان انقلابی برگزار خواهد شد و اگر با همکاری ادارات کشوری برگزار شود موجب اتفاقات خوبی می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه مسابقه قهرمانی پهلوانی ورزش زورخانه ای بسیج کشور در هفته ششم بهمن در آمل برگزار خواهدشد، اظهار داشت: نیاز به تعامل ادارات در مورد این همایش وجود دارد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل افزود: کتاب هشت شهید مدافع حرم آمل در هفته ششم بهمن رونمایی خواهدشد.

 سرهنگ عیسی زاده ادامه داد: این کتاب در مرحله چاپ قرار دارد و مراحل نهایی در انجام است.

 فرمانده سپاه آمل با اشاره به برگزاری راهیان نور جنگل تاکیدکرد: با همکاری اداره آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، دانش‌آموزان و دانشجویان به راهیان نور جنگل و مکان حوادث ششم بهمن اعزام خواهند شد.

 

سرهنگ عیسی زاده در پایان خاطرنشان کرد: چندین راوی برای گفتن آنچه در روایت سال 60 پیش آمد را آماده کردیم که با حضور در مکان ها به این اتفاق مهم خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها