علیخانی بانوان فعال و نخبه رشته‌های مختلف فرهنگی، علمی، دینی، ورزشی و... که هم در خانواده و هم در اجتماع بدرستی نقش آفرینی می کنند و در تربیت نسل آینده نظام نیز کوشا هستند را بهترین الگو برای نسل جوان دانست و افزود: این بانوان به تأسی از زندگی فردی و اجتماعی زنان موفق اسلام نظیر حضرت زهرا (س) در صحنه های مختلف حاضر می شوند.
کد خبر: ۹۰۸۸۱۸۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام «محمود علیخانی» سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران در نشست با بانوان این نهاد فرهنگی دینی به جایگاه زن و نقش مهم بانوان در خانواده و جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به توطئه‌ها و شبهه‌افکنی دشمنان انقلاب اسلامی، امروز فضای جامعه نیازمند معرفی الگوهای مناسب برای طی کردن مسیر توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف است.

وی بانوان فعال و نخبه رشته‌های مختلف فرهنگی، علمی، دینی، ورزشی و... که هم در خانواده و هم در اجتماع بدرستی نقش آفرینی می کنند و در تربیت نسل آینده نظام نیز کوشا هستند را بهترین الگو برای نسل جوان دانست و افزود: این بانوان به تأسی از زندگی فردی و اجتماعی زنان موفق اسلام نظیر حضرت زهرا (س) در صحنه های مختلف حاضر می شوند.

علیخانی به نقش آفرینی زنان این مرز و بوم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و از برگزاری همایش تجلیل از بانوان نخبه استان به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی خبر داد و یادآور شد: تلاش داریم بانوان نخبه در مشاغل مختلف نظیر معلم، پزشک، نویسنده، ورزشکار، مربی قرآن، فعال قرآنی، هنرمند، مولف، کارمند، مبلغ، ایثارگر، خیر، مخترع و... که علاوه برحضور در اجتماع و پرداختن به علایق خویش به مسجد و اسلام نیز خدمت می کنند در این همایش معرفی و تجلیل شوند.

وی به غرور آفرینی بانوان ورزشکاری که با حجاب اسلامی برای دریافت مدال‌‌های رنگین خویش در سکوی‌های جهانی حاضر می‌شوند اشاره کرد و از دستگاه‌های فرهنگی استان خواست تا همکار و همراه ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران برای معرفی و تجلیل از زنان نخبه استان همزمان با دهه فجر و ایام فاطمیه باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها