خبرهای داغ:
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت گفت: کادر اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت موفق به خارج کردن توده بزرگ ۵ کیلویی از شکم یک خانم بیمار شدند.
کد خبر: ۹۰۸۸۱۸۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت در خصوص عمل موفقیت آمیز خارج کردن توده بزرگ ۵ کیلویی از شکم بیمار جوان گفت : بیمار خانم ۲۰ ساله با علائم درد شکم از روز شنبه مورخه ۹۷/۰۹/۱۷ با احتمال آپاندیسیت به اورژانس بیمارستان مراجعه و پس از مشاوره و معاینات صورت گرفته شده و همچنین انجام و بررسی گزارش سی تی اسکن و سونوگرافی توده بزرگ در ابعاد ۲۰×۳۰ سانتی متر مشاهده شد که از منشاء تخمدان راست بوده و با توجه به ضخامت و بزرگی سایز توده ، بلافاصله بیمار به اتاق عمل انتقال داده شد.

دکتر پیمان مشاری افزود : پس از یک ساعت عمل جراحی با حضور جراح عمومی ، متخصص زنان و زایمان ، بیهوشی و کادر اتاق عمل ، توده به صورت کامل و بدون پارگی از شکم بیمار خارج و پس از انجام ریکاوری با حال عمومی خوب به بخش جراحی زنان انتقال و تحت نظر می باشد.

وی عنوان کرد: حضور به موقع بیمار با توجه به عدم مراجعه به پزشک در طول سه ماه بزرگ شدن شکم ، می توانست در حفظ تخمدان و همچنین جلوگیری از پیشرفت بیماری تاثیر بسزایی داشته باشد.

توده از منشاء سلولهای سطحی تخمدان بوده و یک طیف وسیع از کاملا خوش خیم تا بد خیم را شامل می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات