خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان از بازسازی و مرمت پروژه یک باب خانه مسکونی تحت پوشش در روستای ناصر آباد هندیجان با تلاش گروه جهادی بسیجیان شهید عبدالرضا حیدری و همچنین پیگیری و برنامه ریزی پروژه های عمرانی سپاه در شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۸۸۱۵۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

پاسدار صادق بحرکانی در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: حدود بیش از ۳۰ بسته های لوازم التحریر و کیف در قالب طرح محرومیت زدایی در میان دانش آموزان بی بضاعت یکی از روستاهای هندیجان در روزهای آینده توزیع خواهند شد که کمکی هست برای تامین نیاز دانش آموزان برای ادامه بهتر تحصیل است.

وی افزود: با تامین بودجه و مشارکت خیرین هندیجان می توان به راحتی طرح های عمرانی سپاه را در روستاهای محروم و نیازمند با همکاری گروههای جهادی با بهترین کیفیت انجام داد و تا کنون با توکل بر خداکارهای خوبی برای رفاه حال مردم شهری و روستایی هندیجان انجام گرفته است.

وی بابیان اجرای طرح های بازسازی مساجد و مدارس در روستاها گفت: در طول این چندسال طرح های بزرگی در ساخت و ساز ، بازسازی و مرمت مساجد ، مدارس و خانه های محروم را با جدیت انجام داده که تا کنون برای رفاه مردم تاثیر گذار بوده و در آینده اینگونه طرح ها و پروژه ها در مناطق محروم شهرستان انجام خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها