خبرهای داغ:
سرگرد اسدی گفت:امسال توفیق شده که برنامه شهید آبروی محله را در برنامه این حوزه داشته باشیم و محله آفاران به عنوان محله هدف برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۱۳۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب اصفهان، سرگرد پاسدار احمد اسدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع) تابعه ناحیه امام رضا (ع) اصفهان در خانه شهید سعید چشم به راه که از شهدای شاخص محله آفاران ولدان هستند حضور پیدا کرده و در جمع خانواده این شهید گرانقدر گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر شهادت نیست و ما اینکار را به چند شیوه انجام می دهیم؛ خدمت خانواده های شهدا شرفیاب می شویم تا با عنوان سرکشی از این بزرگواران روحیه بگیریم و همچنین سعی میکنیم با یادواره های شهدایی که در محلات برگزار می کنیم بتوانیم یاد شهدا را زنده نگه داریم.

اسدی به منظور کسب اجازه از خانواده شهید و انجام هماهنگی های طرح شهید آبروی محله گفت: امسال توفیق شده که برنامه شهید آبروی محله را در برنامه این حوزه داشته باشیم و محله آفاران به عنوان محله هدف برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد.

این فرمانده حوزه در بیان خاطره ای جالب از شهید چشم به راه گفت: چهار سال پیش در کتابخانه حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع) کتاب کوچکی تحت عنوان "شهید سعید چشم به راه، چشم به راه شهادت" به دستم رسید و من علاقه زیادی به این کتاب داشتم و بارها آن را مطالعه کردم اما دسترسی به ناشر وجود نداشت و اطلاعاتی نیز در مورد این شهید نداشتم.

وی ادامه داد: وقتی از پایگاه شهدای آفاران، شهید سعید چشم به راه را برای این برنامه انتخاب کرده و به حوزه معرفی کردند من اسم این شهید را شناختم و خاطرات آن کتاب قدیمی برایم تازه شد.

اسدی با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده این شهید گفت: اینگونه بود برای شرفیابی خدمت شما بسیار مشتاق شدم و برنامه ریزی کردم که حتما خدمت شما خانواده بزرگوار این شهید عزیز برسم.

وی در بیان طرح شهید آبروی محله گفت: قصد داریم برنامه ریزی هایی انجام دهیم تا از این دسته گلی که تقدیم اسلام کرده اید مستند ساخته شود تا دیگران نیز از فیض شهادت ایشان بی بهره نباشند؛ راهی که این شهدا رفتند بسیار سخت و پراجر و پاداشی است که جوانان ما باید با آن نسل و رشادت های ایشان آشنا شوند.

اسدی در ادامه گفت: چندی پیش در محله کساره در منزل شهید رجویان در خدمت خانواده این شهید عزیز بودیم و پدر ایشان در بیان خاطرات زمان جنگ تحمیلی می گفت که کارگران گاوداری سهمیه شیر خود را نمی گرفتند تا برای رزمندگان اسلام در جبهه ها ارسال شود اما اکنون چشم برخی ها به قیمت دلار است و ذهنشان در سود و زیان معاملات محدود شده لذا لازم است با مستند سازی از شهداء، نسل جدید بیشتر با این بزرگواران آشنا شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها