خبرهای داغ:
حجت الاسلام تمنایی گفت: همه باید تمام تلاش خود را به کار ببندند که مساجد ما تراز انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۰۸۸۱۳۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب اصفهان، حجت الاسلام تمنایی دبیر و مجری طرح تلاوت نور در همایش چهاردهمین دوره طرح تلاوت نور در تالار رودکی ملک شهر با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) گفت: هروقت فتنه ها زیاد شد و جوانان را به سمت بی دینی می بردند پناه ببرید به قرآن که حافظ شما است؛ هرکس قرآن را جلوی خودش قرار دهد و به دنبال آن حرکت کند، قرآن او را به طرف بهشت می برد اما هرکس قرآن را پست سر بگذارد و جلوی آن حرکت کند به طرف جهنم و آتش می رود.

حجت الاسلام تمنایی خطاب به مسئولین حاضر در جلسه گفت: اگر می خواهید جامعه سالم بماند باید تلاش کنید جامعه ای قرآنی باشد.

وی درخصوص مساجد تراز اسلامی گفت: مسجد تراز اسلامی یعنی مسجدی که مورد قبول پیامبر (ص) و امام زمان (عج) باشد.

حجت الاسلام تمنایی با تاکید بر لزوم وجود مساجد تراز اسلام و انقلاب گفت: تمام روحانیون، رئسای هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی و رابطین فرهنگی مساجد و... باید تمام تلاش خود را به کار ببندند که مساجد ما تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به نوجوانان توانایی که در این همایش برنامه های قرآنی اجرا کردند گفت: اگر خواهر های محجبه، جوانان قرآنی، عالم و فرهیخته در مساجد تربیت کردیم می توانیم بگوییم آن مسجد تراز انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: مسجد سنگر است، مراقب باشید و سنگر ها را حفظ کنید.

پیشنهاد حجت الاسلام تمنایی به خانواده ها این بود که تمام اعضای خانواده برای مطالعه قرآن برنامه داشته باشند و با ایجاد فضای قرآنی در منزل از برکات این معجزه الهی بهره مند شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها