امیر باقری در افتتاحیه نمایشگاه علمی بسیج:
معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ويژگي خاص بسيج اين است كه مي تواندرابط نيروهاي مسلح و مردم براي برطرف ساختن نيازهاي علمي و پژوهشي باشد.
کد خبر: ۹۰۸۸۱۰۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر محمدحسین باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح، طی سخنانی در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی اقشار بسیج اظهار داشت: فلسفه نشست های تعاملی، تدبیر نورانی فرمانده معظم کل قوا بود که امروز به میزبانی سازمان بسیج برگزار شد.

 

وی افزود: ستادکل نیروهای مسلح با میزبانی سازمان ها به دنبال این است که سازمان میزبان اقدامات و فعالیت های خود در حوزه دانش و پژوهش را ارائه کنند و ما امروز شاهد بخش کوچکی از استعدادهای بسیج بودیم.

امیر باقری ادامه داد: ویژگی خاص بسیج این است که می تواند رابط بین نیروهای مسلح و مردم بوده و می تواند نقش واسط نیروهای مسلح و مردم برای برطرف ساختن نیازهای علمی و پژوهشی باشد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: رهبری اخیرا فرمودند که همه پژوهش ها باید یک حامی داشته باشند. این حامی باید هم مادی و معنوی باشد. اینکه پژوهش را در خدمت حل مسئله بگذاریم و از آن حمایت کنیم بسیار جدی و مهم است.

باقری افزود: اگر گاها امروز با مسائل کُندکننده مواجه هستیم به دلیل این است که در سالهای گذشته به خوبی برنامه ریزی و پژوهش نکردیم.

وی ادامه داد: درخواست ما این است که در نشست های تعاملی آینده، دوستان نظرات خود را در خصوص برگزاری این نشست ها ارائه کنند. ما می توانیم نمایشگاه های معکوس را داشته باشیم تا نیروهای مسلح نیازهای خود را در آن ارائه کنند.

باقری اضافه کرد: ما در ستادکل نیروهای مسلح، در کنار ایران داک، دفاع داک را در دانشگاه دفاع ملی راه اندازی کرده ایم و در کنار آن نیز بانک های اطلاعاتی در حوزه دانش و پژوهش ایجاد شده است.

وی گفت: انتظار ما از خروجی نشست های تعاملی این است که تولید دانش دفاعی امنیتی در کشور با استفاده از همه ظرفیت ها اما با راهبری نیروهای مسلح باشد.

ارسال نظرات