نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص بودجه به‌ساخت بیمارستان حاشیه شهر مشهد را در کمیسیون تلفیق پیگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۸۰۶۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام پژمان‌فر،گفت: بودجه ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی حاشیه شهر مشهد، بودجه کمی نیست، پرهزینه است و نیاز به‌اعتبارات روشن و ملی دارد.

پژمانفر ادامه داد: انتظار ما این است که وزارت بهداشت به‌عنوان متولی بهداشت و درمان در کشور، موضوع اعتبارات بیمارستان حاشیه شهر مشهد را قبل از آمدن لایحه بودجه به‌مجلس و در خود دولت اصلاح کند.

وی با بیان اینکه مشهد شرایط خاصی دارد، متذکر شد: در این شهر ۴۰ درصد از تخت‌های آن را کسانی استفاده می‌کنند که مشهدی نیستند، مشهد یک کلان شهر در کنار دیگر کلان شهر‌ها نیست، مشهد ماموریت ملی دارد، این را باید در لایحه بودجه ببینند نه اینکه بگویند نمایندگان بروند این کار را انجام دهند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما اختصاص بودجه به‌ساخت بیمارستان حاشیه مشهد را در کمیسیون تلفیق پیگیری می‌کنیم، ما به‌عنوان نماینده تلاش می‌کنیم، ولی امروز با شرایطی که کشور با آن روبه‌رو است، دولت در حداقل‌ها هم نمی‌تواند پاسخگو باشد.

پژمانفر با تاکید بر اینکه به‌نظر من اشتباه بزرگی است که در موضوع ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی حاشیه شهر مشهد، توپ را به‌زمین نمایندگان مجلس بیندازند و بعد بگویند ما در دولت که متولی این حوزه هستیم نتوانستیم این کار را انجام دهیم، یا به هر دلیلی نخواستیم این کار را انجام دهیم و پول‌ها را در بخش‌های دیگر هزینه کردیم، اضافه کرد: حالا توپ را بیندازیم در زمین نمایندگان مجلس و پنج نماینده در مقابل ۲۹۰ نماینده دیگر کشور تلاش کنند، بعد بگویند این‌ها ناموفق بودند و نتوانستند لایحه‌ای را در بودجه‌ای برای ساخت بیمارستان بگیرند، این جفا و کار غیرمنطقی است، هر چند به هرحال ما تلاش خودمان را می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها