فرماندار ویژه میانه:

پایگاه های بسیج ظرفیت های مهم و موثر فرهنگی و اجتماعی در محلات هستند

فرماندار ویژه میانه در شورای فرهنگی این شهرستان با تاکید بر بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت فرهنگی مساجد و پایگاه ها، پایگاه های مقاومت بسیج را از ظرفیت های مهم و موثر فرهنگی و اجتماعی در محلات برشمرد.
کد خبر: ۹۰۸۷۹۴۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا مشایخی با بیان اینکه نتیجه جلب رضایت و اعتماد عمومی، تقویت سرمایه های اجتماعی است، گفت: افزایش حضور مسئولان و  پاسخگویی به مردم، دستگاههای اجرایی را در تقویت سرمایه های اجتماعی یاری می کند و مساجد به عنوان یکی از پایگاههای مهم انقلابی می توانند برای مسئولان ظرفیت بزرگی در راه رسیدن به این هدف مهم به شمار بیایند و مسئولین ادارات از ظرفیت مساجد برای پاسخگویی بیشتر به مردم بهره ببرند.

وی  بر ضرورت به روز رسانی هیئت امنای مساجد در جهت پویایی و رسیدگی مستمر و دقیق به امور مالی مساجد تاکید کرد و افزود: انجام این امور باعث مدیریت و هدایت برنامه های مساجد سمت برنامه های مفید دینی، فرهنگی، آموزشی و اجتماعی و همچنین کنترل و مدیریت هزینه های مساجد خواهد شد.

  مشایخی افزود: با ایجاد رابطه تنگاتنگ میان پایگاهها، کانون ها و هیئات مذهبی با هیئت امنای مساجد، باید برای تقویت مساجد و حضور مردم به ویژه قشر نوجوان و جوان همت گماشت.

   فرماندار ویژه میانه تاکید کرد: برخی مسائل، مختص شرایط بومی هر منطقه است و شورای فرهنگ عمومی بستر مناسبی برای بیان نظرات کارشناسی در جهت بومی سازی و نهایتا جلب رضایتمندی و اعتماد عمومی مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها