حجت الاسلام والمسلمین یحیی عبادیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا صبح امروز در بازدید از مسابقه علمی طرح شهید بهنام محمدی که در دبیرستان جعفرنژاد شهر آستارا توسط حوزه بسیج دانش آموزی برگزار شد با اشاره به مسابقات علمی برگزار شده گفت: طرح شهید بهنام محمدی میتواند به افزایش قدرت فکری، ابتکاری و خلاقیت فرزندان ایران اسلامی کمک شایانی کند.
کد خبر: ۹۰۸۷۹۳۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین یحیی عبادیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا صبح امروز در بازدید از مسابقه علمی طرح شهید بهنام محمدی که در دبیرستان جعفرنژاد شهر آستارا توسط حوزه بسیج دانش آموزی برگزار شد با اشاره به مسابقات علمی برگزار شده گفت: طرح شهید بهنام محمدی میتواند به افزایش قدرت فکری، ابتکاری و خلاقیت فرزندان ایران اسلامی کمک شایانی بکند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با اشاره به تلاش معلمان دلسوز مدارس خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: شما را توصیه میکنم به تلاش مضاعف، درس خواندن مضاعف، این معلمان مثل شمع میسوزند تا شماها درستان را خوب بخوانید، پس وقت بذارید برای درس خواندن، برای اختراعات، برای خلاقیت، خودتان را با حواشی و با تلفنهای همراه مشغول نسازید و آنها را برای پیشرفتتان در خدمت بگیرید.
حجت الاسلام والمسلمین یحیی عبادیان با بیان قدرت گیری کشورهای دنیا گفت: کشورهایی در آینده قوی خواهند بود که فرزندانشان بتوانند اختراعات، خلاقیتها و ابتکارات زیادی داشته باشند. بدانید کسانیکه از عمرشان استفاده نمیکنند در آینده ضرر میبینند، بدانید آنهایی که به خودشان زحمت نمیدهند در آینده به جایی نخواهند رسید.
به گزارش خبرگزاری بسیج، مسابقه علمی پرواز تخم مرغها، مسابقه ایست که در آن دانش آموزان باید طرحی را به اجرا درآورند که با گذاشتن تحم مرغ در آن قالب طراحی شده و پس از پرتاب از ارتفاع معینی نشکند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات