با همت خیرین و مدیریت سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه های منطقه دودانگه ساری و در آستانه فصل سرما 100 بخاری گازی بین نیازمندان این منطقه محروم توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۸۷۹۲۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با همت خیرین و مدیریت سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه های منطقه دودانگه ساری و در آستانه فصل سرما 100 بخاری گازی بین نیازمندان این منطقه محروم توزیع شد.

مینا احمدی مدیر آبشار عاطفه های دودانگه(سنگده) در حاشیه اهدای این بخاری به نیازمندان روستاهای بندرج(پاشاکلای دودانگه) با اشاره به اینکه این بخاری‌ها بین نیازمندان منطقه که به‌ تازگی از نعمت گاز بهره‌مند شدند توزیع شده است , افزود : درمجموع برای تهیه این بخاری‌ها 520 میلیون تومان از محل مشارکت خیران تامین اعتبار شده است.

وی گفت: در هم افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) دودانگه با موسسه خیریه آبشار عاطفه ها تاکنون 100دستگاه بخاری بین مددجویان توزیع شد و قرار است با مشارکت کمیته امداد تا پایان ماه جاری به  700 خانوار نیازمند و تحت حمایت  در این منطقه بخاری داده می شود.

احمدی گفت :  معیشت هزار و56 خانوار در دودانگه از طریق کمیته امداد امام (ره) تامین که به تازه گی خیریه آبشار عاطفه های دودانگه با جدیت و تلاش خدا جویانه و صادقانه شان به کمک مردم نیازمند شتافته و توانستند با موفقیت، بخش عمده ای از مشکلات نیازمندان و نیز کمیته امداد امام را با خدمات سازنده و خانه به خانه چاره سازی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها