در جایی که بسیج و تفکر بسیجی حاکم بوده، پیشرفت‌های عظیمی ایجاد شده است. الحمدلله پیشرفت‌های علمی در حوزه های مختلف مانند بسیج اساتید، بسیج دانش آموزی و بسیج دانشجویی، قابل تامل است.
کد خبر: ۹۰۸۷۹۲۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار محمدجواد زاده‌کمند معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای اقشار بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه امروز در این نمایشگاه عظیم مشاهده می‌شود بسیار امیدوار کننده و ارزشمند است.


وی با بیان اینکه امروز جامعه ما بیش از هر زمانی به تحولات این چنینی نیازمند است افزود: این تحولات فقط در حوزه‌های علمی نیست بلکه حضور بسیج همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند بیمه کننده این نظام و انقلاب است.


سردار زاده‌کمند با اشاره به به دستاوردهای عظیم بسیج برای انقلاب اسلامی تصریح کرد: در جایی که بسیج و تفکر بسیجی حاکم بوده، پیشرفت‌های عظیمی ایجاد شده است. الحمدلله پیشرفت‌های علمی در حوزه های مختلف مانند بسیج اساتید، بسیج دانش آموزی و بسیج دانشجویی، قابل تامل است.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان در عرصه‌های علمی این نوید را می‌دهد که آینده‌ای بسیار درخشان در کشور را شاهد باشیم.

ارسال نظرات