خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: تمام تمهیدات انتظامی و امنیتی برای برگزاری هر چه بهتر مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اندیشیده شده است.
کد خبر: ۹۰۸۷۹۱۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرهنگ حسین حسین‌زاده اظهار کرد: امروز تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان دیداری در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهند کرد.

وی افزود: با انجام پیگیری‌های چندین ساله مردم و مسئولان برای افتتاح ورزشگاه نقش جهان سرانجام این اتفاق افتاد، هر چند هنوز ورزشگاه نقش جهان به طور ۱۰۰ درصد برای بهره‌برداری کامل نیست و نواقصی دارد، اما این افتخار برای مردم اصفهان وجود دارد تا رویدادهای بزررگ ورزشی در این استادیوم برگزار شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: امروز پیش‌بینی می‌شود جمعیت زیادی به ورزشگاه نقش جهان مراجعه کنند، از این رو نیروهای یگان ویژه و پلیس راهور با افزایش خدمات حفاظتی و نیروهای امدادی، مجموع پیش‌بینی‌های لازم را برای برگزاری این مسابقه و برقراری نظم، امنیت و آرامش هر چه بیشتر در محل انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه پلیس اصفهان تمام توان و استعداد خود را برای برگزاری بازی بدون حاشیه انتظامی و امنیتی بکار گرفته است، تاکید کرد: علاقه‌مندان فوتبال باید به چند نکته توجه کنند، مهم‌ترین آن اینکه ورزشگاه نقش جهان بین ۳۴ تا ۳۶ هزار نفر را می‌تواند پذیرش داشته باشد و بیش از این میزان ورود به استادیوم مشکل‌ساز خواهد بود، از این رو انتظار می‌رود افرادی که گیرنده‌های مناسب در منزل دارند، از مراجعه به استادیوم خودداری کرده، مسابقه فوتبال را از طریق تلویزیون تماشا کنند.

سرهنگ حسین‌زاده گفت: پارکینگ‌هایی که در اطراف ورزشگاه نقش جهان وجود دارد، ظرفیت زیادی ندارد و مراجعه به استادیوم با استفاده از خودروی شخصی مشکلات ترافیکی زیادی به وجود می‌آورد، بنابراین درخواست می‌کنیم علاقه‌مندان تا حد امکان با استفاده از خودروهای جمعی  به ورزشگاه نقش جهان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه گاهی ماموران انتظامی برای ایجاد نظم محل ورزشگاه، محدودیت‌هایی را اعمال می‌کنند، اظهار کرد: انتظار می‌رود ورزش دوستان به دستورات پلیس توجه کنند و مطمئن باشند هر خواهشی از مردم داریم در راستای برقراری هر چه بیشتر نظم و آسایش است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: نتیجه بازی هر چه باشد از ورزش دوستان درخواست داریم در همان محیط ورزشگاه هیجان خود را تخلیه کنند، انتقال هیجانات به سطح شهر باعث تکدر خاطر برخی شهروندان می‌شود و می‌تواند برنامه‌های مردم را تحت تاثیر قرار دهد؛ پلیس نیز لاجرم با افرادی که بیش از اندازه بروز هیجان داشته باشند، بر اساس قانون برخورد می‌کند.

وی گفت: امیدوارم این مسابقه فوتبال به شایستگی برگزار و به علاقمندان فوتبال خوش بگذرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها