سردار غیب پرور: این برکت انقلاب اسلامی بود که استقلال ، خودباوری و روی پای خود ایستادن را به ما آموخت.
کد خبر: ۹۰۸۷۹۰۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی فعالان علمی بسیج اظهار داشت: خودباوری جوانان ما از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که صاحب فکر و اندیشه هستند. اگر این اندیشه با روحیات معنوی و جهادی همراه باشد پیشرفت و توسعه روزافزون کشور حتمی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آمد تا ملت ما به خودباوری برسد افزود: اگر قرار باشد یک زمانی در فلسفه انقلاب اسلامی بحث کنیم یکی از دلایل وقوع انقلاب، خودباوری ملتی بود که در دهه های گذشته به آن القا کرده بودند "تو نمیتوانی".

 سردار غیب پرور گفت: این برکت انقلاب اسلامی بود که استقلال ، خودباوری و روی پای خود ایستادن را به ما آموخت.

رئیس سازمان بسیج اذعان کرد: امروز اگر جوانان ما این جوهره خوباوری را در خود حفظ کنند هیچ کس توان مقابله با ما را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه در نیروهای مسلح و خصوصا بسیج با اقیانوسی از فکر و اندیشه افراد نخبه مومن و انقلابی مواجه هستیم افزود: افرادی به ما مراجعه می کنند که طرح های بی نظیری دارند، اگر از این افراد حمایت نشود دچار یک خسران بزرگ خواهیم شد.

رئیس سازمان بسیج در پایان گفت: ما برای نخبگان علمی کشور دارای برنامه هستیم. من از مسئولان سازمان بسیج علمی می‌خواهم موضوع حمایت از نخبگان را به عنوان مهمترین وظیفه مورد توجه قرار دهند.

 

 

ارسال نظرات