فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: اردوهای راهیان نور به مناطق مختلف جنوب و غرب کشور از موفق‌ترین کارهای مشترک آموزش‌وپرورش و سپاه بوده است
کد خبر: ۹۰۸۷۹۰۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی،تعداد 500 نفر از دانش آموزان مقاطع دبیرستانی شهرستان دشتی در قالب اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

سرهنگ پاسدار علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی صبح امروز در آیین اعزام و بدرقه کاروان اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی دختر از شهرستان دشتی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: تعداد 500 نفر از دانش آموزان مقاطع دبیرستانی شهرستان دشتی در قالب نخستین اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: اولین شرط در برگزاری اردوهای راهیان نور سفر ایمن است که همکاری مجموعه متولیان و دانش‌آموزان در این زمینه می‌تواند تامین‌کننده امنیت آنها باشد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی تصریح کرد: استفاده از فضای معنوی منطقه به‌ عنوان یادآوری خاطرات 8 سال دفاع مقدس مورد تأکید است و دانش‌آموزان از حضور روحانیون و راویان اردو و به نحو احسن و بهینه استفاده کنند.

غضنفری یادآور شد: شما دانش آموزان نماینده تمام همکلاسی‌های خود هستید و امیدواریم شأن و مأموریت یک دانش‌آموز انقلابی در طول اردو رعایت شود.

وی با بیان این‌که اردوهای راهیان نور به مناطق مختلف جنوب و غرب کشور از موفق‌ترین کارهای مشترک آموزش‌وپرورش و سپاه بوده است، اضافه کرد: این کاروان در قالب 500 نفر از دانش‌آموزان و معلمان به همراه 10 دستگاه اتوبوس به مناطق جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ علی غضنفری بیان کرد: دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، شوش، اروندکنار، فکه، هویزه، فتح المبین، دهلاویه، خرمشهر و دیگر مناطق جنگی بازدید می‌کنند.

وی افزود: مهم‌ترین نکات درباره ایمنی و سلامت در طول برگزاری اردوها بر اساس استانداردها و تجربیات سال‌های گذشته به عوامل اجرایی و دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

ارسال نظرات