خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
معاون قرارگاه خاتم‌الانبیاء:
معاون هماهنگی نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: عربستان عاجزانه به دنبال صلح با یمن است.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۸۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،محمد زین‌العابدینی ظهر امروز در حاشیه گردهمایی بزرگ راویان فتح لنجان اظهار کرد: تحولات چندین ساله در جبهه مقاومت یمن به‌وضوح ثابت می‌کند که پیروزی از آن مردم مظلوم است.

معاون هماهنگی نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء مذاکرات امروز هیأت‌های یمنی در کشور سوئد را ناشی از مقاومت انصارالله و ملت متحد یمن در برابر استکبار جهانی دانست و افزود: استکبار جهانی و در رأس آن رژیم منحوس صهیونیستی و برخی دیگر از کشورهای منطقه سال‌هاست که در تلاش بودند تا بندر الحدیده را از یمنی‌ها بگیرند که در این کار هم عاجز ماندند.

وی با بیان این که عربستان امروز عاجزانه به دنبال صلح با یمن است، گفت: انصارالله یمن در مقابل دولت‌های مرتجع عربی منطقه ایستادگی می‌کند.

زین‌العابدینی با توجه به ظرفیت بالای بسیج در جامعه خاطرنشان کرد: بسیج توانمندی‌های زیادی در زمینه‌های مختلفی دارد که باید از این ظرفیت‌های به نحو احسن استفاده شود و فراموش نکنیم در جنگ اقتصادی که جمهوری اسلامی ایران با آن روبه‌رو شده است تنها بسیج و روحیه جهادی و بسیجی مدیران است که می‌تواند کارگشا باشد؛ مسؤولان ما باید به نیروهای جوان و جهادی اعتماد کنند و از ظرفیت آنان به نحو احسن استفاده کنند.

معاون هماهنگی نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء داشتن روحیه جهادی و انجام کار تشکیلاتی در جنگ نرم علیه جبهه استکبار را ضروری دانست و یادآور شد: چندی پیش سردار غیب‌پرور به‌خوبی درخصوص اهمیت این موضوع و حضور سازمان‌یافته و جبهه‌ای بسیجیان در فضای مجازی کشور توصیه‌هایی را مطرح کردند که باید موردتوجه فعالان این عرصه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها