خبرهای داغ:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه:

فروش سوخت یارانه‌ای به واحدهای تولیدی دارای بستر گازکشی در ارومیه میسر نیست

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: فروش سوخت یارانه‌ای به واحدهای تولیدی که فرصت و بستر گازکشی در آنها وجود دارد میسر نیست.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۶۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

 احمد مجرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به گزارش تصویری امروز درج شده در اینستاگرام یکی از پایگاه‌های خبری ارومیه با موضوع تامین غیرقانونی سوخت حرارتی واحدهای تولیدی با امکان گازکشی، اظهار کرد: به استناد درخواست مغایر با قوانین جاری شرکت از سوی حضرت‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس، امکان فروش سوخت یارانه‌ای به واحدهای تولیدی که فرصت و بستر گازکشی در آنها وجود دارد میسر نیست.

وی افزود: در این راستا برخی نکات باید برای عموم مصرف کنندگان سوخت مایع و گاز طبیعی بیان شود که از جمله آن اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه به استناد اجرای قوانین و مقررات لازم الاجرای شرکت نمی‌تواند سوخت یارانه‌ای را که متعلق به عموم مردم است در اختیار مصرف کنندگانی قرار دهد که شرکت گاز استان با صرف هزینه‌های بسیار بالایی، امکانات گازکشی را برای آنان و سایر واحدهای تولیدی و مصرف کنندگان سوخت فراهم کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: از حضرت‌پور انتظار می‌رود برای رفع و حل مشکلات چنین واحدهای تولیدی که شاید تعداد آنها نیز زیاد باشد ضمن توجه به قوانینی که مصوب مراجع قانون‌گزار است، با اتخاذ تدابیر مناسب و قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی و با اخذ تسهیلات مناسب برای لوله‌کشی گاز واحدهای تولیدی به این دسته از افراد و شرکت‌ها کمک کند.

وی تصریح کرد: بخشنامه موره اشاره مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، بخشنامه وزارتی بوده و با مطالعه علمی و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور تدوین و ابلاغ شده و در یک برنامه کوتاه‌مدت اقتصادی، صرفه و صلاح سود واحدهای تولیدی در اخذ انشعاب گاز طبیعی کاملا لحاظ شده و مشهود است.

مجرد اظهار کرد: با اجرای دقیق این بخشنامه‌ها و صرفه جویی‌های اقتصادی و از محل درآمدهای حاصله، مردم استان در چند سال اخیر شاهد رشد قابل توجه گازرسانی به واحدهای تولیدی در دورافتاده‌ترین روستاها هستند و باید همه آحاد مردم از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: از نماینده مردم ارومیه انتظار می‌رفت با رعایت اخلاق حسنه که همواره بدان متصف بوده، پاسخ کامل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه را در مذاکره تلفنی منتشر می‌کرد تا مردم قضاوت کنند خدمتگزاران خود در صنعت نفت همیشه به فکر منافع مردم هستند و مقاصد سیاسی را دنبال نمی‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار