به مناسبت روز دانشجو نشست صمیمی دانشجویان شهرستان کوهرنگ با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۵۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

 به گزارش خبرگزاری از استان چهارمحال و بختیاری: نشست صمیمی و دوستانه دانشجویان کوهرنگ با حضور امام جمعه این شهرستان ، فرماندهی سپاه ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج  و جمعی از دانشجویان دانشگاه کوهرنگ در  فرمانداری شهر چلگرد برگزار شد.

دراین نشست سرهنگ دوم پاسدارعزیز موسایی باگرامیداشت روز دانشجو گفت: روز دانشجو یادآور استکبار ستیزی بصیرت سیاسی دانشجویان، معرفت دینی،حق طلبی ، تقویت ایمان ، حقیقت جویی و علم آموزی است.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دانشجوی امروزی باید نگاه نقادانه داشته باشد، مطالبه گر و آرمانگرا باشد ، برای رسیدن به جامعه ایده آل و تسلط بر فضای مجازی تلاش کند و در راستای ارتقاء سطح دانش، بینش سیاسی، دشمن شناسی و نهضت علمی از تمام توان خود در این زمینه استفاده کند.

وی ادامه داد:دانشگاه نباید مرکز جولان سیاسی باشد، باید مرکز بینش سیاسی باشد، خروجی دانشگاه باید دانشجو و فارغ التحصیلی متعهد عالم و دانشمندی انقلابی پرکار و پر نشاط باشد.

سرهنگ موسایی گفت: روز دانشجو مناسبترین روز برای شعار مرگ بر آمریکاست و با داشتن روحیه شجاعت و روحیه انقلابی و آینده نگری باید این راه را ادامه داد.

برنامه پرسش و پاسخ دانشجویی در رابطه با موضوعات مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی پایان بخش این نسشت صمیمی و دوستانه بود و دانشجویان به بیان مسائل و مشکلات موجود در عرصه علم و دانشگاه پرداختند.  

 

ارسال نظرات