سرهنگ پاسدار«عسگر مجیدی» معاون اجرایی فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه های نظام هستند، گفت: کار این قشر که یک کار راهبردی و انقلابی است، به زمین مانده است و این جلسه مسیری را مشخص می کند تا بیشتر به این قشر توجه داشته باشیم. ر
کد خبر: ۹۰۸۷۸۵۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار«عسگر مجیدی» معاون اجرایی فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه های نظام هستند، گفت: کار این قشر که یک کار راهبردی و انقلابی است، به زمین مانده است و این جلسه مسیری را مشخص می کند تا بیشتر به این قشر توجه داشته باشیم.

وی افزود: شورای راهبردی متشکل از جمع متفاوتی است که نیروهای خط شکن دفاع مقدس و پیشکسوتان را شامل می شود و باید از این ظرفیت های مهم استفاده کنیم.

سرهنگ پاسدار عسگرمجیدی از تشکیل بسیج پیشکسوتان خبر داد و گفت: این مجموعه شامل همه بسیجیان از جمله ارتش، سپاه، ناجا، جهاد و... می شود که با تشکیل این شورا این خط تقویت خواهد شد.

وی با بیان اینکه سپاه کربلا با تمام وجود در این شورا پای کار خواهد بود، ادامه داد: امیدواریم اتفاقات خیلی خوبی هم رقم بخورد.

«کلونیان» مدیر عامل کانون سنگرسازان بی سنگر جهاد نیز پیشکسوتان را یک ظرفیت و قدرت دانست و ادامه داد: نباید از این پتانسیل غافل شد، باید تشکیلات را قوی کرد تا حقوقی شود.

«علی نقی اباذری» از فرماندهان دفاع مقدس از بسیج به عنوان یار دوازدهم شورا یاد کرد و گفت: با ورود بسیج بهترین کارها صورت خواهد گرفت.

سرهنگ پاسدار«رمضانی» مسئول کانون بازنشستگان سپاه با بیان اینکه باید کاری کنیم پای پیشکسوتان به سپاه باز شود و راغب شوند فعالیت کنند، گفت: بالغ بر 300 نفر بعد از بازنشستگی در سپاه مشغول هستند.

وی از اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای تکریم پیشکسوتان استان خبر داد و گفت: همچنین تعداد 60 واحد مسکونی بازنشستگان با اعتبار استانی تا پایان سال جاری مناسب سازی خواهند شد.

«تقی زاده» مسئول کانون بازنشستگان وزارت دفاع نیز از تعداد بیش از 700 بازنشسته خانواده وزارت دفاع استان خبر داد و با اشاره به راه حل های رفع مشکلات پیشکسوتان، افزود: هر گاه احساس نیاز به جود بیاید، فعل خواستن هم به وقوع می پیوندند.

وی با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در استان مورد مغفول واقع شده است، گفت: این ظرفیت ها را در این تشکل ها می توان پیوند داد و انسجام بخشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها