سید ساجد یعقوبی
مدیر کل کتابخانه عمومی استان اردبیل گفت: نشست کتابخوان با عنوان «حال خوش خواندن» به مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۳۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رباب عزیزخوانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با روز دانشجو و هفته پژوهش نشست کتابخوان با عنوان «حال خوش خواندن» ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار می‌شود.

مدیر کل کتابخانه عمومی استان اردبیل، تصریح کرد: این ویژه برنامه یکشنبه ۱۸ آذرماه از ساعت ۱۴ در دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: معرفی و بررسی کتاب ها، همراه با برگزاری مشاعره، مسابقه و اهدا جوایز به منتخبان از بخش‌های دیگر این برنامه فرهنگی خواهد بود.

وی، افزود: دکتر مهدی میرزا رسول زاده از اساتید و شعرای برجسته کشور به عنوان سخنران و میهمان ویژه این برنامه‌های حضور خواهند داشت.

عزیزخانی با اشاره به اینکه این نشست‌های کتاب خوانی در سطوح مختلف علمی و دانشگاه تاثیر‌های سازنده‌ای خواهد داشت، ادامه داد: ترویج کتابخوانی باید در همه بخش‌های جامعه صورت گیرد تا فراگیری این فرهنگ عامه به سرعت جایگاه واقعی خود را پیدا کند.
ارسال نظرات