حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درنشست سیاسی و درجمع پرسنل سپاه شهرستان بااشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند هژمونی آمریکا رو به افول است ضمن برشمردن نشانه‌های افول این کشورگفت:پایان اقتدارآمریکانزدیک است.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۳۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درنشست سیاسی و درجمع پرسنل سپاه شهرستان بااشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودندهژمونی آمریکاروبه افول است ضمن برشمردن نشانه‌های افول این کشورگفت:پایان اقتدارآمریکانزدیک است.

وی درادامه افزود: برای اولین بار در تاریخ آمریکا به نظر می‌رسد این کشور مهار تغییرات در دنیا را در دست ندارد؛ مردم آمریکا شاهد شکل‌گیری جهانی جدید هستند که در زمین‌هایی دور و توسط مردمی جز آمریکاییان در حال به وجود آمدن است.

منتشلو اضافه کرد:ما در حال تجربه سومین جابجایی قدرت در جهان هستیم.
 
وی  گفت:اولین جابجایی قدرت در قرن پانزدهم و با قدرت گرفتن کشور‌های غربی در دنیا همراه بود است و این جابجایی، جهانی که ما اکنون می‌شناسیم را پدید آورد؛ علم و تکنولوژی جدید، تجارت، سرمایه‌داری و انقلاب‌های کشاورزی و صنعتی. این دگرگونی در معادلات قدرت همچنین به تحمیل اراده سیاسی کشور‌های غربی بر دنیا منجر شد.
 
حجت الاسلام منتشلو عنوان نمود: دومین جابجایی در قدرت که در سال‌های پایانی قرن نوزدهم پدید آمد، حاصل قدرت گیری ایالات متحده آمریکا در جهان بود.

مسول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان تصریح کرد: معادله جدید قدرت در دنیا بیش از آنکه حاصل از کم شدن قدرت آمریکا در سطح جهان باشد، ناشی از قدرت گرفتن دیگر کشورهاست. جهان جدید ناشی از حرکت مثبتی است که در بیست سال اخیر در دنیا شاهد آن بوده‌ایم؛ حرکتی که فضایی صلح آمیز و پر از شکوفایی در جهان خلق کرده‌است.

وی گفت:آمریکای جنایتکار ازشهداء سیلی سختی خورده و این کشور در سراشیبی سقوط و افول خود قرار دارد و قدرت و هیمنه آمریکا به برکت خون شهداء درحال فروپاشی است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات