سازمان بسیج هنرمندان کردستان در خصوص محکومیت حادثه تروریستی چابهار بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۲۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، متن بیانیه سازمان بسیج هنرمندان کردستان در خصوص محکومیت حادثه تروریستی چابهار بدین شرح است: ملتی که برای اقامه عدل اسلامی و اجرای احکام قرآن مجید و کوتاه کردن دست ایادی جنایتکار وابسته به ابرقدرت‌ها و زیستن با استقلال و آزادی قیام نموده است خود را برای شهادت آماده کرده و به خود باکی راه نمی‌دهد که دست جنایتکار ابرقدرت‌ها از آستین مشتی تروریست حرفه‌ای بیرون آید و بهترین فرزندان راستین او را به شهادت رساند.

جنایت تروریست‌های خونخوار در شهر شهید پرور چابهار چهره اهریمنی دشمنان امنیت و وحدت را که از سوی سازمان‌های جاسوسی برخی دولت‌های استکباری حمایت میشوند، بیش از پیش آشکار ساخت. به شهادت رساندن حافظان نظم و امنیت و مجروح کردن جمعی از مردم شریف و ولایت مدار چابهار، جنایتی در حق ملت ایران و بخصوص منطقه‌ی سیستان وبلوچستان است. دشمنان اسلام بدانندکه بسیجیان و خصوصا هنرمندان بسیجی کردستان راه و رسم این شهدای گرانقدر را ادامه خواهند داد.

بسیج هنرمندان و هنرمندان بسیجی استان کردستان ضمن محکوم نمودن این عمل زبون تروریستی، به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده معظم شهدا و عموم مردم استان سیستان وبلوچستان به ویژه مردم شریف چابهار شهادت حافظان نظم و امنیت و جمعی از مردم ولائی و بسیجیان جان برکف تبریک و تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوندمتعال رحمت واسعه را برای این شهیدان و ملت بزرگ ایران مسئلت دارد.
ارسال نظرات