فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تاکید کرد
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بر لزوم شکل گیری همت جمعی برای کاهش تلفات جاده‌ای تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۱۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار خرم نیا در دیدار با مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان با تقدیر از تعاملات بین دو نهاد در برقراری تردد‌های ایمنی جاده‌ای، عنوان کرد: این تعاملات می‌بایست در زمان پیک امور و همچنین وقوع بحران‌ها بیش از پیش نمود کند.

وی یادآور شد: اشرافیت مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای استان بر تمام امور راهداری وحمل و نقلی و همچنین نحوه مدیریت آن قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ایمنی را اولویت اصلی سفر‌های جاده‌ای دانست و گفت: آموزش حرف اول را در این زمینه می‌زند و استفاده از تجهیزات هوشمند تردد‌های جاده‌ای تاثیربسزایی در برقراری آن دارد و‌خوشبختانه اقدامات بسیار مطلوبی در این ارتباط توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شده است.

سردار خرم‌نیا با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از مطالعات و پژوهش‌های نخبگان در بهسازی ایمنی جاده‌ای، افزود: نباید در این خصوص از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و پژوهش‌های صورت گرفته غفلت کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی زیبایی جسم و حاشیه راه را مورد تاکید قرار داد و گفت: این امر هم در ایمنی وهم مباحث گردشگری بسیا حایز اهمیت است.

انتهای پیام

ارسال نظرات