مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی سمنان؛

مجلس باید در جهت رشد جامعه و اهداف انقلاب اسلامی حرکت کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی پسران سمنان گفت: مجلس باید در جهت رشد جامعه و اهداف انقلاب اسلامی حرکت کند
کد خبر: ۹۰۸۷۶۸۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به مناسبت 16 آذر روز دانشجو ، عباس اوتادی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی پسران سمنان سخنران پیش ار خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سمنان در ابتدا با تبریک روز دانشجو ، 16 آذر را یادآور واقعه تاریخی مهمی عنوان نمود و گفت : 16 آذر تاریخی است که در آن قندچی ها ، بزرگ نیاها و شریعت رضوی ها جان دادند تا به عزت و غیرت ایرانی خدشه وارد نشود.
اوتادی در ادامه افرود : حال نهال انقلاب اسلامی بعد از گذشتن 40سال به برکت خون شهدا به درختی تنومند بدل گردیده است ؛ چهل سالی که در آن با آماج جنگ های تمام عیار نظامی ، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی دست و پنجه نرم کرده ایم که هر کدام از این هجمه ها خود به تنهایی می توانست یک حکومت را به زمین بزند.حال می بینیم نه تنها که انقلاب اسلامی به زمین نخورد بلکه به قله های رفیع علمی ، نظامی ، پزشکی ، سیاسی و امنیتی نیز رسیده است و بذر بیداری را در روح و جان تمامی مسلمانان و آزادگان جهان کاشته است که امروز شاهد آن هستیم ، اما در این بین بعضی مسئولان با نگاه به بیرون مرز ها به سوی امضا و یا اجرای معاهداتی استعماری که در اتاق جنگ اقتصادی علیه ایران در وزارت خزانه داری امریکا پدید آمده است و شکل به ظاهر بین المللی گرفته رفته اند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی پسران در ادامه خاطر نشان کرد : مگر نه اینکه هر جا با اتکا و نگاه به درون کشور و علی الخصوص به جوانان و دانشجویان این مرز و بوم اهمیت داده شد ؛ شدند امثال باقری،علم الهدی،طهرانی مقدم،شهریاری،رضایی نژاد،علی محمدی،احمد روشن ودانشگرها که نمونه کوچکی از میلیون ها دانشجوی گمنام هستند که دستاوردهایشان از تمامیت عرضی گرفته تا قدرت موشکی،انرژی هسته ای،سطح رشد علمی،فناوری نانو،ماهواره و ماهواره بر؛ وهرجایی دست نیاز بسوی شیطان بزرگ دراز کرده ایم سرنوشتش شد برجام وامثال هم.ایا این عبریت کافی نیست؟
اوتادی در ادامه افزود : امروزه می بینیم بعضی مسئولین داد نقصان قانون اساسی را سر میدهند.جمهوری اسلامی ایران به طور میانگین هردوسال یکبار یک انتخابات سالم برگزار میکند.وباحضورحداکثری ومهرتایید آحاد مردم بر این نظام مقدس مواجه می شود،که انتخاب تمامی مسئولین رده اول کشور به صورت مستقیم وغیر مستقیم حامل همین انتخابات است.
وی همجنین تصریح کرد : ما برای دفاع وتقویت قانون اساسی مجلسی میخواهیم که به فرموده امامین انقلاب در راس امور باشد ، اما مجلس ما درپاره ای از موضوعات عزم برتصویب لوایح استعماری مانند CFT وهمچنین ایستادن در برابرشورای نگهبان را دارد،مجلسی که در آن قوانینی همچون مالیات عایدی بر سرمایه ویا شفافیت آرا نمایندگان مردم تصویب نمی شود و مجلس باید در جهت رشد جامعه و اهداف انقلاب اسلامی حرکت کند.
اوتادی در قسمت دیگری از سخنرانی خود گفت : ما دانشجویان بسیجی بعد از گذشت 30سال از تشکیل بسیج دانشجویی توانسته ایم در زمینه های علمی اعم از اختراعات بی شمار،جهادی بالغ بر1600 گروه جهادی در سراسر کشور ، و همچنین تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی و... قدم برداریم و امروز بیش از پیش و با عزمی جزم در تمامی زمینه های معیشتی اقتصادی علمی فرهنگی سیاسی امادگی خود را اعلام می نماییم.
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی پسران سمنان با توجه به جمله ای از شهید بهشتی مبنی براینکه دانشجو موذن جامعه است و اگر خواب بماند نماز امت قضا خواهد شد ، در ادامه گفت : ما به نمایندگی از تمامی دانشجویان استان سمنان علی الخصوص دانشجویان بسیجی مطالباتی را از مسئولین استان داریم.
وی همچنین در ادامه افزود : چگونه می شود بسیاری از فعالیت های فرهنگی ، سیاسی و انقلابی در بعضی دانشگاه های استان مجوز فعالیت نگرفته و از برگزاری آن ها جلوگیری می گردد و بر خلاف آن به بعضی برنامه هایی که با اصل نظام مغایرت دارند ، مجوز داده می‌شود.
وی در ادامه با توجه به مهندسی روز دانشجو گفت : چرا در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که با حضور رئیس جمهور در سمنان برگزار شد ، حتی یک سهمیه هم در بعضی از دانشکده و یا دانشگاه ها به بسیج دانشجویی داده نشد.
اوتادی در پایان خاظر نشان کرد : از پشت همین تریبون برای چندمین بار و از عمق جان با رهبر عزیز تر از جانمان حضرت امام خامنه ای عهد می بندیم که پای این انقلاب می مانیم و از آن در برابر هجمه های دشمنان داخلی و خارجی تمام قد دفاع می کنیم و این تعهد را با خون خود امضاء می کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار