فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان:

دشمن می خواهد امنیت را از جامعه ما بگیرد

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مدافع امنیت سروان حسن پاینده گفت: دشمن می خواهد امنیت را از جامعه ما بگیرد.
کد خبر: ۹۰۸۷۶۲۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لاهیجان، مراسم چهلمین روز شهادت شهید مدافع امنیت سروان حسن پاینده با حضورمسئولان استانی، شهرستان لاهیجان وبخش رود بنه، خانواده‌های معظم شهدای والامقام و اقشار مختلف مردم مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهید مدافع امنیت در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای امامده بخش رود بنه از توابع شهرستان لاهیجان برگزار گردید.
دراین مراسم سردار محمد حق بین فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان به ایراد سخنرانی پرداخت.وی ضمن عرض تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار همسر ودو فرزند گرامش و از حضور فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان، مسئولین سپاه ناحیه لاهیجان نیروی انتظامی و فرماندار شهرستان لاهیجان، بخشدار و مردم همیشه در صحنه بخش رود بنه تشکر قدردانی نمود.
فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان گفت: تا زمانیکه این شجاعت ها و افتخارات واین گونه سرباز در مملکت ما وجود دارد قطعا هم دین برقرار خواهد ماند وهم افتخاراتی را که در دوران انقلاب ،دوران دفاع مقدس،شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت این کشور تا به امروز به این نسل تحویل دادند همین افتخارات برای ماخواهد ماند.
سردار حق بین با اشاره به شخصیت شهید پاینده اظهار کرد: شهید بزرگوار حسن پاینده که اهل روستا بود خودش را برای یک امنیتی که شهدا زمینه های آن را فراهم کردند آماده کرد و در این مسیرر به شهادت نائل گشت.
وی افزود:وقتی به خودمان نگاه می کنیم وبه دور دستها ویا دوران دفاع مقدس به شلمچه ومرزهای دیگر می رفتیم، هم در خود ما یک آمادگی به وجود می آمد می گفتیم می خواهبم برای دفاع از دین ما، انقلاب ما حرکت کنیم و شاید در این مسیر شهادت، اسارت و جراحت باشد و به همه اینها فکر می کردیم و در خانواده‌ها هم این آمادگی را ایجاد می کردیم که شاید همسر و فرزند ما رفته اند و دیگر بر نگردند. سردار حق بین در رابطه با تلاش شهدا برای آماده بودن جهت شهادت متذکر شد:آماده شدن برای شهادت به گونه ای که فرد خودش را فدا کند تا ملتش بمانند کار سختی است اما این آمادگی ها باعث می شود که انسان بتواند وظیفه خود را با دقت تمام وبا برنامه انجام دهد،همین امر باعث شد تا شهدای ما احساس تکلیف کردند و امروز این انقلاب وامنیت برای ما مانده است.
فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای انحراف جوانان تصریح کرد:امروز دشمنان انقلاب اسلامی می خواهند تا جوانان ما را گیج کنند و آنها را به فساد بکشانند و باید واقف باشیم که دشمن می گوید اگر ما بتوانیم به ایران طوری فشار بیاوریم و آستانه تحمل آنها را بهم بریزیم آن وقت امنیت را از جامعه آنها خواهیم گرفت.
وی در پایان خاطرنشان کرد:امروز دشمن می گوید ما با جمهوری اسلامی ایران مبارز سیاسی نخواهیم کرد بلکه اصول مبارزه و استراتژی ما مبارزه فرهنگی است وتلاش می کنیم تا بینش وفرهنگ مردم ایران را برای مهیا کردن زمینه سقوط هموار سازیم که ان شاءالله با عکس العمل قاطع ملت انقلابی ایران همواره مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات