800 دانش آموز دختر در مقطع دوم متوسطه از سراسر استان جهت آشنایی با 32 هزار شهید دانش آموز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس به جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۸۷۵۹۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

سرهنگ پاسدار محمد سنچولی مسئول اردویی و گردشگری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: هزار دانش آموز بسیجی خواهر در مقطع تحصیلی دوم متوسطه در قالب ۶ مرحله جهت بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: تاکنون ۸۰۰ دانش آموز جهت بازدید از مناطق عملیاتی والفجر ۸، عملیات بیت المقدس، فکه، هویزه، دهلاویه در ستاد معراج شهدا در مدت زمان ۶ روز بازدید خواهد شد.

سرهنگ سنچولی ادامه داد: دانش آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند که با حضور در این مناطق می‌توانند با تقکر جهادی و بسیجی بیش از هر زمان دیگری تصمیم گرفته و در برابر دشمنان ایستادگی و مقابله کنند، لذا اعزام دانش آموزان به سرزمین نور یک فرصت برای شناخت بیشتر و بهتر از شهدا و درک واقعیت دوران ۸ سال دفاع مقدس است.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه سلمان بیان کرد: دانش آموزان زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز و دلگان در سه مرحله اعزام شده اند که قرار است دانش آموزان زاهدانی ۲۰ آبان ماه به این اردو اعزام شوند.

وی افزود: هدف از این اعزام آشنایی دانش آموزان با ۳۲ هزار شهید دانش آموز و ادامه دادن راه آن هاست.

گفتنی است برگزاری رزمایش مردان آسمانی به صورت نمایشی از عملیات‌های مختلف دفاع مقدس از سال ۵۹ تا ۶۷ یکی از برنامه‌های اجرای ستاد راهیان نور کشور جهت آشنایی دانش آموزان با ۳۲ هزار شهید دانش آموز و شناخت بیشتر دانش آموزان با شهدای شاخص و مطرح در استان‌ها می‌باشد.
ارسال نظرات