با هدف تعامل بیشتر بسیج اساتید و دانشگاه آزاد اسلامی:
دکتر منظری توکلی: بسیج اساتید یک فرهنگ حاکم بر دانشگاه است، در حقیقت بسیج اساتید بهترین مجموعه فرهنگی فعال در دانشگاه است.
کد خبر: ۹۰۸۷۵۷۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، دکتر بابائی و جمعی از اساتید بسیجی عضو شورای تخصصی سازمان بسیج اساتید استان کرمان با دکتر حمدالله منظری توکلی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان دیدار کردند. در ابتدای این دیدار دکتر محمود بابائی سرپرست سازمان بسیج اساتید استان کرمان هدف از این دیدار را استفاده از ظرفیت های سرشار اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در رسیدن به اهداف بسیج اساتید و بهره مندی از تجربیات پیشکسوتان این عرصه خصوصا دکتر منظری توکلی برشمردند. ایشان ضمن ارائه یک گزارش از مهمترین اقدامات سازمان در تعامل با اساتید دانشگاه، مهمترین رویکرد بسیج اساتید را فراهم نمودن امکان فعالیت و همراهی همه اساتید دانشگاه در مسیر انقلاب اسلامی ایران بیان کردند. دکتر بابائی نگاه حل المسائلی بسیج اساتید را در جهت مسئله شناسی و مسئله یابی به عنوان یک راهکار برشمردند.

در ادامه دکتر حمدالله منشری توکلی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع و هفته بسیج، گفتند: بسیج اساتید یک فرهنگ حاکم بر دانشگاه است، در حقیقت بسیج اساتید بهترین مجموعه فرهنگی فعال در دانشگاه است.  ایشان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اساتید بسیجی را فرماندهان جنگ نرم برشمردند. ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان ۳ وظیفه یک استاد بسیجی در شرایط امروزجامعه را اینگونه ارزیابی نمودند: ۱. افزایش شناخت و آگاهی از شرایط ۲. پرورش نیروی متخصص و متعهد ۳. شناخت دشمن و رقبای خود

دکتر منظری توکلی وضعیت اکنون جامعه را در شرایط شبیخون فرهنگی دشمن تحلیل نمودند و هدف دشمن را دانشجویان و ایجاد انحراف در قشر دانشجو ارزیابی کردند که این وظیفه اساتید را در هدایت دانشجویان حساس تر می نماید. ایشان ضمن اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از مجموعه بسیج اساتید، دانشگاه آزاد اسلامی را از ثمرات انقلاب اسلامی دانستند و وظیفه خود را کمک نهاد انقلابی بسیج بیان کردند.

در پایان اساتید بسیجی با ارائه نظرات و پیشنهادات خود با دکتر منظری توکلی گفتگو کردند.

 

 

 

ارسال نظرات