سردار اکبری درآیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن گفت: بسیج آماده ترین نیرو برای دفاع از انقلاب و ارزش های والای اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۸۷۵۶۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین مراسم سردار فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای حفظ حریم امنیت کشور را گرامی داشت وافزود:مأموریت های متعددی بر عهده بسیج گذاشته شده است  که رسالت اصلی این نهاد مردمی و انقلابی، حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد.

سردار علی محمد اکبری ادامه داد:بسیج محدود به زمان و مکان خاصی نیست، هرجایی که نیاز باشد، بسیجیان حاضر هستند و در 40 سال گذشته نشان داده اند که بسیج آماده ترین نیرو برای دفاع از انقلاب و ارزش های والای اسلامی است.

وی اظهار داشت: تفکربسیجی تضمین کننده حرکت رو به جلو و اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف است.

سردار فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام محور اصلی فعالیت های بسیج و سپاه را مسجد محوری عنوان کرد و با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) که فرمودند مسجد سنگر است و سنگرها را باید حفظ کنیم گفت: دلیل اینکه این مراسم تکریم و معارفه در مصلی نماز جمعه و همزمان با این نماز عبادی سیاسی برگزار شد همین محور بودن مسجد است و شروع فعالیت و تلاش ما باید از مسجد باشد.

وی در پایان از زحمات سرهنگ پاسدار علی کیهانی در طول 5 سال فرماندهی سپاه ناحیه بروجن تقدیر و تشکر کرد و ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل عظیمی را به عنوان فرمانده این ناحیه معرفی و منصوب نمود.

 آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  بروجن با حضور سردار اکبری فرمانده سپاه استان ، جمعی از خانواده معظم شهدا، امام جمعه ، مسئولان محلی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه بروجن برگزار شد.

ارسال نظرات