امام جمعه سبزوار گفت: ماهیت اصلی جنبش‌های دانشجویی در استکبار ستیزی و مبارزه با مستکبرین عالم نهفته است.
کد خبر: ۹۰۸۷۵۴۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سبزوار با اشاره به سالروز شانزدهم آذر ماه و روز دانشجو اظهارداشت: این روز یاداور استکبار ستیزی است و ماهیت اصلی دانشجویان و جنبش‌های دانشجویی در همین واقعه نهفته است.

وی با بیان اینکه برخی در داخل سعی دارند تا این حرکت مهم و موثر دانشجویان در مبارزه با جهان وجوان و خط فکری استکبار را از مسیر صحیح به انحراف بکشانند تاکید کردک دانشجویان نباید بازیچه دست برخی سیاست مداران شده و در زمین ان‌ها دچار سیاست زدگی شوند.

مقیسه با اشاره به این موضوع که از جمله اهداف غرب هم دور کردن دانشجویان از مبارزه و درگیر شدن در فضای سیاست بازی‌های بیهوده است تصریح کرد: دانشجوی اگاه و با بصیرت می‌تواند جامعه را به سمت هدف متعالی پیش ببرد.

امام جمعه سبزوار در رهنمود‌هایی به جوانان دانشجو ادامه داد: رعایت ادب و دوری از اهانت را در انتقاد‌ها مد نظر قرداده و هیچ گاه انتقاد را با بی ادبی و توهین همراه نکنید.

وی با اشاره به اینکه برخی جریان‌های سیاسی پیشرفت و توسعه کشور و رفع مشکلات اقتصادی را در گرو همدلی و همراهی با آمریکا می‌دانند تاکید کرد: پیروی از این روش خیانت به انقلاب آرمان‌ها امام (ره) و رهبری و خون شهداست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها