مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه یاسر مشهد گفت: اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دانش آموزان مقطع نهم و دهم دختر و پسر در سپاه ناحیه یاسر در حال اجراست.
کد خبر: ۹۰۸۷۵۴۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
سرگرد پاسدار عباس دانش پژوه، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه یاسر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی اظهار کرد: این دوره به همت بسیج دانش آموزی خواهران و برادران سپاه ناحیه یاسر و با مشارکت مدیریت آموزش و پرورش برای دانش آموزان دختر و پسر برگزار می‌شود.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه یاسر مشهد خاطر نشان کرد: در این اردو حدود ۱۲۰۰۰ نفر دانش آموز و هنرآموز دختر و پسر حضور دارند که جمعا به مدت ۴۰ روز و در دو شیفت صبح و عصر در کلاس‌های مختلف از جمله سلاح شناسی و آموزش باز و بست، تیراندازی در سالن شبیه ساز جنگی، و آموزش‌های مربوط به جنگ نرم با محوریت استکبارستیزی و ولایتمداری شرکت می‌کنند.

دانش پژوه در پایان خاطرنشان کرد: در خلال اردو غرفه کتب فرهنگی شامل کتاب‌های پرتیراژ دعبل و زلفا، فرنگیس، دا، خداحافظ سالار، کوچه نقاش ها، دختران آفتاب، پایی که جاماند، سلام بر ابراهیم، شهربانو و... با تخفیف ۲۰ الی ۳۰ درصد به دانش آموزان عرضه می‌شود.

شایان ذکر است؛ این اردو از ۱۰ آذر الی ۲۴ دی ماه سال جاری در محل سپاه ناحیه یاسر مشهد برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها