مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان در گفتگو بابسیج:

روز دانشجو روز مطالبه گری و آتش به اختیار است/دانشجو باید نماد تفکر اسلامی باشد

حجت الاسلام رفیعی گفت:دانشجو با اندیشه و قلم خود جامعه ای که دچار خواب غفلت شده را به حرکت واداشته و زنده می کند و در حقیقت روز دانشجو روز مطالبه گری، آتش به اختیار است و روزی است که کلمه دانشجو معنای اصلی خود را می یابد.
کد خبر: ۹۰۸۷۵۴۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛حجت الاسلام سیدحسن رفیعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان به مناسبت گرامیداشت16آذر روز دانشجو در گفتگو با بسیج گفت: امام راحل دانشجو را ذخيره ملتي معرفي کردند که مقدرات مملکت به دست اين قشر است.

وی افزود:همانگونه که دانشجویان در زمان قبل از انقلاب با دشمن شناسی و نثار خون خود اجازه حضور به دشمن ندادند دانشجویان امروز نیز باید با بصیرت و معرفت جریان یزیدی را بشناسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان اظهار کرد:دانشجوی امروز باید اهل تفکر اسلامی باشد و از فرهنگ ناب و غربال شده اسلامی و فرهنگ تصفیه شده انقلابی اثر پذیر باشد و موجب پیشرفت جامعه در امور مختلف شود.

حجت الاسلام رفیعی عنوان کرد: انقلاب را چیزی جز حمایت از محرومان، مبارزه با ظلم و خدمت به بندگان خدا نمی بینم و دانشجوی مومن انقلابی یعنی دانشجویی که ظلم ستیز و حامی و خدمت رسان به مردم باشد.

وی ادامه داد:استقلال دانشجو يعني اينکه ابزار دست احزاب و گروه‌هاي سياسي قرار نگيرد و فراتر از گروه و حزب حرکت کند و بدون متاثر شدن از بوق هاي تبليغاتي بيگانگان به تحليل عميق موانع پيشرفت و تحقق عدالت و کشف علت هاي حقيقي بايد بپردازد بصيرت و دشمن شناسي دانشجو يعني مصداق آن را بشناسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان بیان کرد:دشمن از دانشگاه، استاد و دانشجویی می ترسد که تاثیرگذار و تعیین کنند باشد و این مهم یعنی همان انقلابی بودن و دانشجوی مومن انقلابی همواره در خدمت مکتب و دین است.

وی خاطرنشان کرد:دانشجويان نبايد عقبه استکبارستيزي و عدالت خواهي خود را فراموش کنند بلکه بايد با باورهاي اسلامي و روحيه عدالت خواهي مسير شهداي دانشجو را ادامه دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار