خبرهای داغ:
مرکز نیکوکاری امام علی (ع) با حضور امام جمعه موقت قزوین و برخی از مسئولان محلی در مسجد امام علی (ع) شهر قزوین به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۸۷۵۲۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرزاد فرهادی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین حضور مردم در طرح های مختلف کمیته امداد بیانگر اعتماد عمومی به این نهاد دانست و بیان کرد: اعتماد مردمی به کمیته امداد امام خمینی (ره) سرمایه گران سنگی است که باید برای آن شاکر باشیم.
وی ادامه داد: همین اعتماد مردمی موجب شده تا علیرغم مشکلات مختلف اقتصادی ، شاهد رشد کمک های مردمی به نیازمندان باشیم.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین افزود: طی شش ماه نخست سال جاری مردم شهرستان قزوین با مشارکت در طرح های مختلف کمیته امداد بیش از شش میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.
وی توضیح داد: طی شش ماهه نخست سال جاری مردم شهرستان قزوین بیش از یک میلیارد و 239 میلیون تومان در طرح اکرام ایتام مشارکت کرده اند همچنین در همین مدت بیش از 155 میلیون تومان برای کمک به تهیه جهیزیه مددجویان کمک شده است.
فرهادی عنوان کرد: در این مدت کمک های مردمی در طرح محسنین بیش از 491 میلیون تومان، صدقه بیش از یک میلیارد و 301 میلیون تومان و برای نذر قربانی بیش از 300 میلیون تومان بوده است.
وی با اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری اظهارکرد: مراکز نیکوکاری بدون حضور کارکنان کمیته امداد و تنها به واسطه توان مردمی اداره می شود از این رو در تلاش هستیم تا با ارتقای سطح فعالیت این مراکز جمع آوری صدقات را هم به این مراکز واگذار کنیم.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: هر مرکز نیکوکاری محله ای را تحت پوشش خود دارد که معتمدین آن محله با شناختی که از وضعیت مردم آن محله دارند کمک های مردمی را جمع آوری کرده و به نیازمندان اهدا می کنند.
وی یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در دوره مدیریت آقای فتاح در حال تحول جدی در ساختار خود است که این مهم با رویکردهایی همچون کوچک سازی مجموعه اداری، واگذاری پلکانی برخی امور به مراکز نیکوکاری، تعامل با موسسات خیریه و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در حال پیگیری است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها