خبرهای داغ:
نخستین یادواره شهدای مدافع حرم شرق خوزستان با دعوت از مسئولان کشوری و۱۰ شهرهای استان از جمله هندیجان به میزبانی آغاجاری در سالن ورزش نفت برگزار شد که دراین باره فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: یادواره هاشهدا بهترین الگو مناسب برای بازگویی رشادت ها و حماسه های شهدا و رزمندگان اسلام برای جوانان و نسل های آینده است .
کد خبر: ۹۰۸۷۴۹۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در عصر پنج شنبه نخستین یادواره شهدای مدافع حرم شرق خوزستان با حضور نماینده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله جزایری و با دعوت از مسئولان کشوری و استانی در سالن ورزش نفت آغاجاری با شکوه ویژه ایی همراه با برنامه های متنوع فرهنگی با استقبال خوب مردم استان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار داشت: مقام و ارزش شهدا در نزد خداوند در بالاترین جایگاه قرار دارد و ماها بایستی قدر دان حماسه ها و ایثار های شهداباشیم وبه برکت خون مطهر ریخته شده بر زمین شهدا ایران اسلامی با عزت به راه مقدس خود تا انقلاب حضرت امام مهدی (عج) ادامه می دهد.

وی افزود : نخستین یادواره شهدای مدافع حرم شرق خوزستان خوب و شایسته به میزبانی شهرستان آغاجاری برگزار شد که جای تشکر از عوامل برگزار کننده دارد و جوانان ما برای آگاهی بیشتر از دوران رشادت های هشت سال دفاع مقدس نیاز به برگزاری یادوارهای شهدا دارند.

وی بابیان احترام به مقام والای شهدا هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا مورد احترام همه هستند و شهدا به همه ماها درس های آزادگی و از خود گذشتگی دادند و شهداموجب برکت و افتخار همه ماها هستند یاد و خاطره شهدا هیچگاه فراموش نمی شود و ماندگار خواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها