مرادی گفت: بگویید اقتصاد ما به کجا رسید، آیا امروز می‌توانیم به اداره‌ای مراجعه کنیم که پارتی بازی نداشته باشیم؟ تا حق بگوییم می‌گویند ضدانقلاب است، ما به دسته بندی سیاسی کار نداریم، قوه قضاییه، مجلس کجایید؟ قوه قضائیه چه می‌کنید؟ عده‌ای دارند سرمایه ملت را به غارت می‌برند.
کد خبر: ۹۰۸۷۴۰۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، وجیه‌الله مرادی در یادواره سی‌و‌دومین شهید فرهنگی شهرستان بابل با گرامیداشت یاد و خاطره امام  و شهدا اظهار کرد: امام راحل توانست برای نخستین‌بار دموکراسی، مردم‌سالاری و احکام دینی را به عنوان حکومت دینی مطرح کند و همه مظلومان جهان از آن الگو بگیرند و این برای استکبار جهانی که به دنبال منافع شخصی خود در منطقه بود منافات داشت.

وی افزود: خاورمیانه به عنوان استراتژیکی‌ترین منطقه عالم است زیرا معبد معنوی و دینی همه پیامبران، منطقه ظهور امام عصر(عج)، وجود 70 درصد انرژی جهان و وجود آبراها و تنگراهای مهم جهان در این منطقه است و به اعتقاد سیاسیون خاورمیانه محل طلایی تفکرها و تمدن‌ها در طول تاریخ است و کسی که در این منطقه آقا باشد آقای جهان است و می‌تواند سیاستگذاری جهان را به دست گیرد.

فرمانده ارشد سپاه قدس تصریح کرد: دشمن برای مقابله با الگوی امام جنگ تحمیلی را آغاز کرد اما امام راحل با تدبیر خود و عزم ملی ملت تهدید جدی جنگ را به فرصت طلایی تبدیل کرد.

مرادی با اشاره به اینکه دشمن برای مبارزه با جمهوری اسلامی یک جنگ مستقیم و سه جنگ نیابتی را طراحی کرد، خاطرنشان کرد: تولد داعش  برای ایجاد تفرقه در جبهه اتحاد و جبهه مبارزین داخلی از جمله فتنه دشمن بود.

وی یادآور شد: دشمن بعد از شکست در جبهه جنگ تلاش کرد تا با جریان انقلاب طیف گونه رفتار کند لذا پنج عامل ناامن‌سازی جغرافیای ایران، مذاکره با مسؤولان جمهوری، تشدید تهدیدها، جنگ نرم و تهدید نظامی را اجرایی کرد.

فرمانده ارشد سپاه قدس ادامه داد: گرچه داعش از بین رفته است اما تفکر داعش همچنان باقی است و آمریکا همچنان از داعش حمایت می‌کند.

وی اضافه کرد: کسانی که از خط قرمز ولی فقیه عبور کردند کجا هستند؟ ما در جبهه فرهنگی و اقتصادی کجا هستیم؟همه چیز ملت را به برجام وصل کردید؟ دشمن هفت برجام برای ما طراحی کرده و به دنبال برجام‌های بعدی است.

مرادی گفت: بگویید اقتصاد ما به کجا رسید، آیا امروز می‌توانیم به اداره‌ای مراجعه کنیم که پارتی بازی نداشته باشیم؟ تا حق بگوییم می‌گویند ضدانقلاب است، ما به دسته بندی سیاسی کار نداریم، قوه قضاییه، مجلس کجایید؟ قوه قضائیه چه می‌کنید؟ عده‌ای دارند سرمایه ملت را به غارت می‌برند.

فرمانده ارشد سپاه قدس اظهار کرد: ما امروز به این شهدا و تابوت شهدا چه بگوئیم؟ ما خجالت زده این مردم هستیم که به نان شب خود محتاجند، ما خجالت‌زده تحصیل‌کرده‌های خود هستیم که بیکارند و خانواده آنها نگرانند ولی مسؤولان ما فرزندان‌شان در بهترین جا به‌کارگیری شدند ولی مدعی دغدغه بیکاری مردم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه البته مسؤولان خادم و خدمتگزار همراه شهدا داریم اما متاسفانه آنها جایگاهی کم‌رنگ دارند، افزود: البته افرادی که خلاف آرمان‌های امام و انقلاب هستند و عکس شهدا را نگاه کرده ولی برعکس عمل می‌کنند بسیار محدود است که امیدواریم هدایت شوند.

مرادی گفت: راه ماندگاری الگو امام راحل، مردانگی، ایستادگی، آزادگی و مقاومت است و این راه بصیرت لازم دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها