خودرو ها به لوازم زمستانی مجهز شوند/ برف در ارتفاعات و باران در پائین دست جاده های مازندران را لغزنده کرد

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تجهیز خودروها به لوازم زمستانی، استفاده از سیستم گرمایشی و اطمینان از سلامت خودروها از دیگر توصیه‌های پلیس به رانندگان است.
کد خبر: ۹۰۸۷۳۹۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: بارش برف در ارتفاعات و باران در محورهای پایین‌دست سطح جاده‌های مازندران را لغزنده کرد.

وی افزود: در حال حاضر در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان شاهد بارش برف و همچنین مه‌آلود بودن و تاری دید در برخی از جاده‌های استان هستیم که لازم است رانندگان زمان تردد به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: باتوجه به بازگشت مسافران ضرورت دارد به زمان شب موکول نکنند و در صورت عدم ضرورت بازگشت به زمان دیگری موکول کنند.

این مسؤول با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی طبق برنامه در محورهای مازندران، بیان کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

قدمی اظهار کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: براساس برنامه قرار شد محور کندوان یک‌طرفه شود که باتوجه به کاهش حجم ورودی روز چهارشنبه احتمال تاخیر و یا لغو این محدودیت وجود دارد.

وی یادآور شد: باتوجه به شرایط جوی احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران وجود دارد که ضرورت دارد رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و توجه به توصیه‌ها و هشدارها تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تجهیز خودروها به لوازم زمستانی، استفاده از سیستم گرمایشی و اطمینان از سلامت خودروها از دیگر توصیه‌های پلیس به رانندگان است.

قدمی در پایان گفت: رانندگان برای تردد از محورها به‌ویژه جاده‌های کوهستانی حتما وضعیت راه را با تماس با شماره‌تلفن‌های ۲۱۸۲۹۲۰ و ۲۱۸۲۹۳۴ با پیش‌شماره ۰۱۱ استعلام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار