خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: شهدای دانشجوی شهرستان کوهبنان در وظیفه شناسی و حضور به موقع در صحنه در پرتو منویات ولایت و رهبری در برابر دشمنان اقدام کردند و جانانه ایستادند .
کد خبر: ۹۰۸۷۳۷۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در جمع مردم مومن،ولایت مدار و بسیجی شهرستان در مراسم نماز جمعه در مسجد صاحب الزمان (عج)ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و تبریک روز دانشجو گفت روز 16آذرماه سالروز شهادت سه بزرگوار در عصر مظلومیت است که در برابر استکبار ایستادند در حالی که جنایت آمریکا را در این حادثه شاهدیم .

وی ابراز داشت این شهدا به همراه تعداد کثیری  از مردم به حکومت وقت اعتراض داشتند که زمینه را برای استقلال و آزادی کشور فراهم کردند و راه را برای دانشجویان مشخص نمودند تا همیشه مدافع مظلومین و دیانت باشند .

امام جمعه کوهبنان بیان داشت دشمنان در پاره ای از مواقع در صددند تا تاریخ را تغییر دهند لذا تعدادی در صدد بودند روز دانشجو را به نفع دشمنان رقم بزنند که حضور دانشجویان در صحنه نقشه های آنان را دفع نمود .

وی تصریح نمود شهدای دانشجوی شهرستان در وظیفه شناسی و حضور به موقع در صحنه در پرتو منویات ولایت و رهبری در برابر دشمنان اقدام کردند و جانانه ایستادند .

خطیب جمعه کوهبنان افزود فضای مجازی فضای مناسبی جهت بیان علوم و ارائه خدمات است اما کسانی نمی دانند چگونه از فضا بهره ببرند بایستی فضای مجازی مدیریت شود که دشمن بهره برداری نکند. 

وی ادامه داد 18  آذر ماه سالروز اعلام رژیم بعث بعنوان آغاز گر جنگ است در حالی که دشمنان همواره در صدد بودند که این موضوع را بر عکس جلوه دهند لذا این مهم نتیجه ایستادگی مردم است البته همراه با صبر ظفر و پیروزی است .

حجت الاسلام جعفری افزود در جنگ اخیر هم با رعایت قانون و صبر مردم پیروزی را خواهیم داشت .

 وی خاطر نشان کرد در تاریخ شاهد قیام توابین هم در این ایام هستیم درحالی که اینان حضرت سید الشهدا را در صحرای کربلا تنها گذاشتند.

امام جمعه کوهبنان به روز حقوق بشر در سازمان ملل اشاره کرد وافزود این قانون حق توسط برخی کشور و ابرقدرت هایی که آن را امضا کردند امروز نقض می شود .

وی تصریح نمود قانون منع بکارگیری بازنشستگان به فرموده مقام معظم  رهبری مد ظله العالی قانون خوبی است چرا که راه را برای ورود جوانان و متخصصان به عرصه باز می کند در حالی که جوانانی متعهد و متعبد داریم.

خطیب جمعه کوهبنان تاکید کرد باید از تجربیات افراد بازنشسته استفاده و راه برای استفاده از جوانان فعال باز شود .

وی ابراز داشت در هفته معلولین قرار داریم معلولیت حکمت خداوند است در حالی که این افراد از استعداد و کارآرایی بالایی برخوردار هستند و برخی از آنان کار آفرین هستند .

ارسال نظرات