امام جمعه شهرستان ورزقان:

آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است

امام جمعه ورزقان در مجمع بسیج این شهرستان گفت: آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است و همه‌ گرفتاری‌های ما از آمریکاست.
کد خبر: ۹۰۸۷۳۲۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدی پورمحمد اظهار داشت: آمریکای‌ها در نظر داشتند تا شروع آبان ماه صادرات نفت ایران را به صفر برسانند اما با حمایت و حضور ملت همیشه در صحنه ایران نه تنها فروش نفت قطع نشد بلکه افزایش نیز یافت.

وی افزود: آمریکای جنایتکار در جنگ سخت و همچنین در جنگ نرم از ما شکست خورده است و امروز به دنبال جنگ اقتصادی است و می‌خواهند با استفاده از تحریم‌های اقتصادی به ملت کشورمان فشار وارد کنند.

حجت الاسلام پورمحمد با بیان اینکه اگر بخواهیم ایران و ارزش‌های انقلاب و خون شهدا حفظ شود باید اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم، تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی راهکار مناسبی برای مقابله با تحریم‌های دشمن است، باید اقتصاد مقاومتی را از اتاق جلسات خارج کنیم و در میدان عمل اجرایی کنیم و با حمایت از تولید داخل و ایجاد اشتغال با تحریم‌ها مقابله کنیم.

وی در ادامه خطاب به مسوولان شهرستان ورزقان گفت: کشاورزی ورزقان به صورت سنتی است و باید این فرهنگ توسط کارشناسان کشاورز از سنتی به صنعتی و نوین تغییر داد و محصولاتی که بازدهی زیادی دارند را جایگزین و مورد استفاده قرار دهیم.

امام جمعه ورزقان افزود: یکی از راه‌هایی که می‌تواند به مردم کمک کند، اعطای وام های کم بهره به قشرهای ضعیف جامعه است، که قطعا اشتغال‌زایی خوبی نیز به همراه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار