یادواره‌ی شهدای شهرستان و دو شهید گمنام ارزوئیه برگزار گردید

سردار فتوحی بیان کرد: لحظه‌های خود را مدیون شهدا و خانواده‌های شهدا هستیم و باید در کوچه‌های شهر بگردیم و خانه‌ی مادر و پدر شهید را پیدا کنیم و صورت بگذاریم روی پاشنه‌ی در خانه‌های شهدا و ببوسیم.
کد خبر: ۹۰۸۷۳۲۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛سردار فتوحی در خطاب به خانواده‌های شهدا بیان کرد: شما از امت حضرت ابراهیم خلیل الله هستید و لبیک شما پدران شهدا که اسوه‌ی رضا و تسلیم هستید همانند اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و مادران شهدا که معلم عشق هستید در حقیقت فارغ التحصیلان مکتب جهاد و شهادت هستید.

سردار فتوحی بیان کرد: لحظه‌های خود را مدیون شهدا و خانواده‌های شهدا هستیم و باید در کوچه‌های شهر بگردیم و خانه‌ی مادر و پدر شهید را پیدا کنیم و صورت بگذاریم روی پاشنه‌ی در خانه‌های شهدا و ببوسیم.

وی در خطاب به خانواده‌های شهدا با بیان اینکه خداوند فرزندان شما را خریداری کرده است بیان کرد: هر چه داریم از برکت شهدایی داریم که از لقمه‌ی حلال پدر و شیر مادر رشد یافتند و در روضه‌های اباعبدالله الحسین (ع) نور را دیدند و در کلام امام نور را پیدا کردند و راهی جبهه‌ها شدند.

وی بیان کرد: از شهدا حاجت بخواهید که حضور ما در این مراسم معنوی به دعوت خودشان است بخواهیم که آلودگی ها، تکبر و ریا را از ما بگیرند و معرفت و رحمت و قرب الهی و رضای الهی که همان شهادت است روزی مان کنند.

سرادر فتوحی با اشاره به فضای حاکم بر یادواره اظهار کرد: صحنه‌ای که در اینجا تجمیع شده یک نمایشگاه نیست بلکه از آیات قرآن است و کار یک استان و لشکر است و این دیده شدن هم به واسطه‌ی اخلاص است.

سردار فتوحی با اشاره به مقام و منزلت شهدا خاطر نشان کرد: شهدا الگو گرفته از شهدای کربلا هستند و خودشان را به شهدای کربلا پیوند زده اند یعنی آنکه تمام نشدن‌ها را کنار گذاشتند و بی هیچ بهانه‌ای حاضر شدند و ضمن همین است که می‌گوییم کربلا بهانه‌ها را خنثی کرد اگرچه قابل مقایسه نیست، اما در همان مسیر است.

وی با بیان اینکه شهدا الگو گرفته‌ی مکتب ولایتمداری حضرت علی (علیه السلام) هستند خاطر نشان کرد: امروز هم جوانان ما نگاهشان به ولایت و تحت امر حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند.

سردار فتوحی بیان کرد: امروز به اقیانوس بی کران خون شهدا و اطاعت از، ولی امر مسلمین خداوند به ماقدرت بخشیده و در این چهل سال به مرحله‌ای رسیده ایم که دشمنان از گفتن آن بازمانده اند.

وی افزود: آمریکا خود اعتراف کرده در دو زمان تحقیر شده یکی هنگامی که لانه‌ی جاسوسی را گرفتند و دیگری زمانی که تفنگ داران آمریکایی تسلیم ایران شدند.

وی افزود: امروز باید مژده داد که آنچه آمریکا در دریا دارد در تیررس مستقیم رزمندگان ماست و اگر امروز در هر کجا و کشوری علیه ایران جلسه‌ای بگذارند و علیه ایران تصمیم بگیرند جان سالم بیرون نخواهند برد.

سردار فتوحی بیان کرد: به خدا قسم اگر امروز در وزارت خانه‌ای مشکلی پیدا شود زمانی منصفانه بررسی کنیم می‌بینیم که تفکر بسیجی کنار گذاشته شده است و اگر طبق نظر، ولی امر مسلمین کار کرده بودند قطعا مشکلی پیش نمی‌آمد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز به برکت خون شهدا و اطاعت از امام خامنه‌ای (مدظله العالی) انقلاب اسلامی از مرز‌ها عبور کرده است و مرز ما سازمان ملل است و انشاءالله شاهد روزی خواهیم بود که علم اسلام ناب از دست رهبرمان به دست امام زمان (عج) خواهد رسید و ندای ین الحسن سر خواهیم داد.
ارسال نظرات