فرماندار خلیل آباد خبر داد:

پرداخت ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در خلیل آباد

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه عدم مهارت کافی متقاضیان، حلقه مفقوده اشتغال است، گفت: ۹۴۹ نفر تعهد اشتغال شهرستان خلیل آباد در سال ۹۷ بوده است که بیش از ۱۱ میلیارد و دویست میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۸۷۳۱۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مجتبی شاکری، صبح امروز در نشست شورای مشورتی امور ایثارگران شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: آموزه‌های دینی ما به خوبی جایگاه شهید و شهادت را تبیین کرده اند و شهدا جزو بندگان برگزیده خداوند بودند و بالاترین درجه ایثار نیز نصیب شهیدان شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیتی که در زمان جنگ بوده، تقدیم ۲۸۵ شهید و ۴۳۱ جانباز و ۱۳ آزاده سرافراز، جمعیت بسیار قابل توجهی است که در شهرستان خلیل آباد وجود دارد و این شهرستان در حوزه ایثارگری دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند.

فرماندار خلیل آباد همچنین در ادامه با بیان اینکه امروز هر کاری که انجام دهیم در حقیقت انجام وظیفه است، تصریح کرد: رعایت و عمل به وصایای شهدا و حفظ و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا از اولویت کار همه مدیران است.

وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم و دوازدهم نیز به این موضوع بسیار توجه داشته است، اذعان کرد: خانواده‌های معظم شهدا با صبر و استقامت خود به عنوان سرمایه‌های بزرگ کشور هستند و عزت، اقتدار، افتخار و بقای کشور ایران اسلامی را تضمین و تثبیت کردند.

شاکری با اشاره به اینکه مدیران شهرستان به صورت مستمر بازدید از خانواده معظم شهدا را در دستور کار دارند، عنوان کرد: آنچه که در توان هست برای رفع مشکلات خانواده معظم شهدا به کار گرفته می‌شود و ارتباط مستمر مدیران با خانواده معظم شهدا برقرار است.

وی در ادامه به اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر شهرستان اشاره کرد و افزود: ۹۴۹ نفر تعهد اشتغال شهرستان خلیل آباد در سال ۹۷ بوده است که بیش از ۱۱ میلیارد و دویست میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه کمیته اشتغال ایثارگران نیز در کارگروه تخصصی توسعه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تشکیل خواهد شد، تشریح کرد: عدم مهارت کافی متقاضیان، حلقه مفقوده اشتغال است.

وی همچنین ادامه داد: خلیل آباد یک منطقه کشاورزی است و در این شهرستان کارخانه جات وجود ندارد و متقاضیان اشتغال باید یک مهارتی داشته باشند تا تسهیلات دریافت کنند.

شاکری در پایان با اشاره به وضعیت ساماندهی گلزار شهدای شهرستان خلیل آباد، خاطرنشان کرد: بخشداران موظف شده اند که از محل اعتبارات دهیاری‌ها و همچنین کمک و مساعدت خیرین نسبت به ساماندهی گلزار شهدا اقدام کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار