اسدی گفت:طرح بازسازی امامزاده محمد خمین از سال 89 کلید خورده و 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که نیاز است با مشارکت خیران آهنگ بازسازی آن شتاب گیرد.
کد خبر: ۹۰۸۷۳۱۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛ محمد اسدی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه خمین گفت: این اعتبار برای کاشی کاری گنبد امامزاده و ساخت سرویس های بهداشتی نیاز است.
وی اظهار داشت: طرح بازسازی امامزاده محمد خمین از سال 89 کلید خورده و 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که نیاز است با مشارکت خیران آهنگ بازسازی آن شتاب گیرد.
وی ادامه داد: 20 میلیارد ریال تاکنون برای بازسازی امامزاده محمد هزینه شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمین عنوان کرد: خیر محلاتی برای سنگ کاری کف امامزاده محمد این شهرستان 800 میلیون ریال سنگ اهدا کرده است.
وی تاکید کرد: سه میلیارد ریال امسال برای عمران امامزادگان این شهرستان توسط خیران و درآمدهای این بقاع متبرکه صرف شده است.
رئیس اداره اوقاف وامورخیریه خمین با اشاره به ثبت امامزاده ابوطالب(ع) این شهرستان در میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: هرگونه عملیات عمرانی در این امامزاده نیاز به مجوز از میراث فرهنگی دارد و برگزاری مناقصه برای طرح بازسازی بدون مجوز و غیرقانونی است.
اسدی ادامه داد: بازسازی امامزادگان و انجام عملیات عمرانی در آن ها به سهم اعتباری امامزاده و نذورات مردمی وابسته است.
رئیس اداره اوقاف وامورخیریه خمین خاطرنشان کرد: بازسازی و عمران امامزادگان در زادگاه امام راحل تاثیر بسزایی در جذب گردشگر دارد که امید است خیران و مسئولان مشارکت بیشتری کنند.

ارسال نظرات