مدیر بسیج سازندگی سبزوار از فعالیت ۳۳ گروه جهادی در حوزه‌های مختلف در سبزوار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۷۳۱۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ابراهیم برزویی با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی در سبزوار در حوزه‌های مختلف در حال اجرا است اظهار داشت: در حال حاضر ۲۳ گروه جهادی از بسیجیان در مناطق شهری و روستایی مشغول به خدمت هستند.

وی با بیان اینکه تمامی این بسیجیان به‌صورت داوطلبانه و باهدف خدمت به هم نوع پای در عرصه این فعالیت‌های گذاشته‌اند تأکید کرد: انجام پروژه‌های عمرانی و ساخت منازل محرومین تکمیل بنا‌هایی نیمه‌کاره و خدمات عمرانی عام‌المنفعه از قبیل: مشارکت در ساخت مساجد و حسینیه‌ها زمینه‌های حضور بسیجیان در اردو‌های جهادی است.

برزویی همچنین در ادامه با بیان اینکه فعالیت‌های بسیجیان جهادگر تنها به انجام کار‌های عمرانی خلاصه نمی‌شود تشریح کرد: حضور گروه‌های فرهنگی باهدف آموزش‌های مختلف و ارائه مشاور‌های فرهنگی نیز از دیگر مواردی است که جهادگران عرصه را برای فعالیت و خدمت مناسب دیده و در حال انجامان هستند.

مدیر بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سبزوار با بیان اینکه قبل از اجرای عملیات جهادی نیاز‌های منطقه شناسایی‌شده و پس از اقدام به اعزام جهادگران به مناطق می‌شود تصریح کرد: این موضوع سبب شده است تا جهادگران به‌صورت هدفمند و همه‌جانبه در مناطق حضور یافته و تا حد امکان موارد موردنیاز و کمک را پوشش دهند.

وی یکی دیگر از عرصه‌های حضور بسیجیان را حضور پزشکان بسیجی در مناطق محروم به‌عنوان قشر تخصصی دانست و عنوان کرد: با کمک پزشکان بسیجی و معاینات رایگان این افراد از بروز و شیوع بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری و هزینه‌های افراد تا حد قابل‌توجهی کاسته شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها