استاندار مرکزی:

تحریم های ظالمانه و نقشه های دشمنان روبه افول است/ 95 درصد مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کرده است

آقازاده استاندار مرکزی گفت: دربخش استان و شهرستان ها بیش از 95 درصد مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کرده و مصوبات خوبی که در شورای گفت و گوی استان اتخاذ می‌شود باعث شد که شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت استان مرکزی رتبه نخست را کسب کند .
کد خبر: ۹۰۸۷۳۰۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان گفت: موفقیت‌هایی که استان مرکزی در عرصه صنعتی در یک سال گذشته داشته مرهون فعالیت سربازان واقعی قرارگاه ستاد مقاومتی استان است که در راس آنها صنعتگران و کارگران زحمتکش هستند .

وی افزود: تحریم‌های ظالمانه ای که امسال در کشور ایجاد شد به جایی نرسید و رو به افول است و آنهایی که شعارهای مخالف سر دادند و هیجاناتی را با تبلیغات رسوای خود آغاز کردند رسوا شدند، قطعا این دوره سخت خواهد گذشت و با موفقیت از این شرایط عبور خواهیم کرد.

استاندار مرکزی اظهار داشت: خوشبختانه در هشت ماه نخست امسال بالغ بر 700 میلیون دلار صادرات از استان داشته‌ایم و امیدواریم تا پایان سال به بیش از 1.2 میلیارد برسد که یک افزایش 20 درصدی نسبت به سال گذشته است.

وی تأکید کرد: استان مرکزی یک استان صنعتی است و قلب صنعت کشور به حساب می آید پس لازم است سازمان صنعت و معدن استان به صورت ویژه ای به استان نگاه کند، ستاد اقتصاد مقاومتی استان و دستگاه‌ها خصوصا دستگاه های خدمات رسان در رسیدن به این موفقیت‌ها تلاش‌های خوبی انجام داده‌اند .

استاندار مرکزی تصریح کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند که در بخش استان و شهرستان ها بیش از 95 درصد مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کرده و مصوبات خوبی که در شورای گفت و گوی استان اتخاذ می‌شود باعث شد که شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت استان مرکزی رتبه نخست را کسب کند .

وی بیان داشت: اروپا امروز در بحث تحریم مخالف آمریکا و خواهان اجرای برجام است اما به دلیل اینکه جرات کافی ندارد نتوانسته اقدام عملی مطلوبی در این رابطه انجام دهد اما در ذهن خود می‌داند که ایران متهعد به اجرای قراردادهای بین‌المللی است.

استاندار مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: پرواز مستقیم اراک به تهران با تلاش ها و پیگیری های زیادی شکل گرفته که انتظار است از این پرواز استفاده شود چراکه این پرواز می‌تواند موتور توسعه استان را با سرعت بیشتری پیش ببرد و همچنین می‌تواند زمینه ساز راه اندازی پروازهای دیگر و احیای فرودگاه بین‌المللی اراک باشد .

ارسال نظرات