خبرهای داغ:
تریبون‌های نماز جمعه شهر‌های مختلف استان خراسان جنوبی این هفته میزبان دانشجویان فعال در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های این استان خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۸۷۲۹۳
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، تریبون‌های نماز جمعه شهر‌های مختلف استان خراسان جنوبی این هفته میزبان دانشجویان فعال در بسیج دانشجویی است، شایان ولی پور مطلق،دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی سخنران پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیرجندخواهد بود.

در شهرستان‌های خراسان جنوبی قرار است، 3 تن از فعالین بسیج دانشجویی به سخنرانی بپردازند،، بر این اساس ابوالفضل دهشوری نماینده بسیج دانشجویی فردوس، سخنران پیش از خطبه‌ی این شهرستان خواهد بود.


همچنین سعید پشیمان ، نماینده بسیج دانشجویی قائنات در این شهرستان به سخنرانی می‌پردازد، رضا شکوفه نماینده بسیج دانشجویی طبس هم در این شهرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.


سخنرانی و حضور نمایندگان دانشجویی در نماز جمعه بی شک می‌تواند در مطرح کردن مطالبات مردم و ایرادات -اقدامات و سیاست‌های دولت مفید و موثر باشد، سخنان و مطالباتی از جنس مردم که می‌تواند راهبرد‌های مهمی را برای جامعه به وجود آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها