خبرهای داغ:
شهردار شاهرود خبر داد:

اختصاص یک پارک ویژه معلولین در شاهرود

شهردار شاهرود از اختصاص یک پارک ویژه برای معلولان در شهر خبر داد و گفت: یکی از مهمترین نیازهای افراد کم توان و دارای معلولیت ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی متناسب با وضعیت جسمانی آنها است.
کد خبر: ۹۰۸۷۲۸۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی در برگزاری جشن روز معلولین که با حضور اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین در بین معلولان و کم توانان شاهرود برگزار شد با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت‌ها توسعه خدمات در سطوح مختلف برای اقشار متفاوت است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، افزود:تلاش خواهیم کرد که در بین شهروندان عادی و کم توان در بهره برداری از حقوق شهروندی تفاوتی وجود نداشته باشد و اگر بتوانیم این شرایط را ایجاد کنیم، قطعا می‌توانیم بگوییم سیاست‌ها و اهدافی که برای کمیته مناسب سازی در سطح کشور و استان و شهرستان‌ها تدوین شده است را عملیاتی و اجرایی کرده ایم.
وی ضمن این مطلب که باید مناسب سازی محیط شهری را یک فرهنگ بدانیم تا با فرهنگ مناسب، بستر تحول در جامعه را فراهم کنیم، اظهار کرد: این بوستان با هدف به کارگیری تدابیر لازم به منظور بهره مندی مطلوب‌تر معلولین و سالمندان از امکانات و خدمات تفریحی و ورزشی مناسب و موجود در بخش بوستان ساخته خواهد شد.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه اماکن و معابر شهری برای سهولت در تردد معلولان باید مناسب سازی شود، گفت: امیدواریم با تلاش بیشتر رعایت فاکتور‌های مناسب در اماکن و معابر شهری را به زودی جهت سهولت حضور افراد کم توان در شاهرود مناسب سازی و فراهم نماییم.
خاطر نشان می شود: تمامی بوستان‌های شاهرود در راستای استفاده از اقشار کم توان و معلولان مناسب سازی و بوستانی ویژه در راستای استفاده این قشر طراحی که در آن امکانات، تجهیزات و فضای ورزشی مناسب در این بوستان لحاظ خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها