روح الله ابراهیمی گفت: بیان نقش جمهوری اسلامی در حفاظت از منابع زیر زمینی ،تاکید بر ساز و کارهای دموکراتیک در جمهوری اسلامی ،تشریح اقدامات منطقه ای انقلاب اسلامی در افزایش ضریب امنیت ملی و وارد کردن ضربات سخت بر سازمان ها و گروهای  تروریستی و منافقین می تواند راهی برای مقابله با ترفندهای دشمنان باشد .
کد خبر: ۹۰۸۷۲۸۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, سرهنگ دوم پاسدار روح الله ابراهیمی در جلسه کارگروه های شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: در حالی در آستانه جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم که شاهد افول و نابودی استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار هستیم . 

وی ادامه داد بر همین اساس دشمنان و در راس آنان آمریکای جهانخوار اقداماتی در دستور کار قرار داده تا شکاف بین ملت و حاکمیت را افزایش دهد .

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان خاطر نشان کرد القا وجود فساد سیستمی در نظام جمهوری اسلامی ،القا بی توجه بودن مسوولان کشور به خواسته های مردم از جمله توطئه های دشمنان است .

وی ابراز داشت دشمن در صدد است با تبلیغات خود مشکلات اقتصادی را برجسته کند تا مردم از ارزش ها دینی و اسلامی فاصله بگیرند و انقلاب اسلامی را به ماجرا جویی در منطقه محکوم کنند .

ابراهیمی گفت دشمنان که سپاه و بسیج را سد محکمی در برابر توطئه های خود می دانند این نهاد مقدس را مورد شدیدترین تهدیدها قرار داده اند در حالی که این نهاد مقدس و مردمی در تمامی عرصه ها در کنار مردم و در خدمت ولایت و رهبری است.

وی یادآور شد این جاست که باید با تمام وجود در پرتو منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی با وحدت و همدلی در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان ایستاد و به آنان بفهمانیم که انقلاب اسلامی ریشه در باورها و عقاید دینی مردم دارد .

ایشان تصریح نمود بیان نقش جمهوری اسلامی در حفاظت از منابع زیر زمینی ،تاکید بر ساز و کارهای دموکراتیک در جمهوری اسلامی ،تشریح اقدامات منطقه ای انقلاب اسلامی در افزایش ضریب امنیت ملی و وارد کردن ضربات سخت بر سازمان ها و گروهای  تروریستی و منافقین می تواند راهی برای مقابله با ترفندهای دشمنان باشد .

ایشان ابراز داشت تشریح نقش نظام در مقابله با تهاجم و مداخلات بیگانگان ،تشریح نقش سپاه و بسیج در حفظ امنیت ملی ،افزایش میزانگرایشات دینی و معنوی جوانان امروز  از دیگر راه های مقابله با ترفندهای دشمنان است .

ارسال نظرات