امام جمعه کوهبنان تاکید کرد همیشه باید شکرگزار نعمت وجود انقلاب اسلامی باشیم که به ما عزت و اقتدار  ارزانی داشت . وی خاطر نشان کرد در ستاد دهه فجر کوهبنان کارگروه های  اقتصادی ،فرهنگی و هنری ،رسانه و فضای مجازی و...... در ستاد دهه فجر شهرستان فعال هستند .
کد خبر: ۹۰۸۷۲۷۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, جلسه مسئولین کارگروه های شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در دفتر امام جمعه کوهبنان برگزار شد .

حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان با اشاره به شعار دهه فجر سال جاری افتخار به گذشته و امید به آینده گفت خداوند همواره بندگان را نصرت و یاری می رساند گرچه بندگان خدا جهاد و تلاش می کنند از طرفی هدایت از آن خداست گرچه این مهم توسط ائمه و پیامبران صورت می گیرد اما هادی خداست و خلقت هم توسط خداست .

وی ادامه داد پیروزی انقلاب به لطف و عنایت خدا بود که شخصیتی همانند حضرت امام تنها حرکت کرد اما امروز انقلاب اسلامی در تمام دنیا نور افشانی کرده است . 

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد همیشه باید شکرگزار نعمت وجود انقلاب اسلامی باشیم که به ما عزت و اقتدار  ارزانی داشت .

وی خاطر نشان کرد در ستاد دهه فجر کوهبنان کارگروه های  اقتصادی ،فرهنگی و هنری ،رسانه و فضای مجازی و...... در ستاد دهه فجر شهرستان فعال هستند .

حجت الاسلام جعفری  از برگزاری نمایشگاه عکس،برگزاری چهل جشن در سالگرد پیروزی انقلاب،برگزاری چهل جلسه پیرامون آسیب فضاهای مجازی در مدارس ،گردهمایی مسوولان پایگاه ، برگزاری جشنواره های بومی و محله ای در روستاها خبر داد .

وی بیان داشت برگزاری مسابقات ورزشی با شعار چهل سال ورزش چهل سال افتخار ،ایجاد بازارچه صنایع دستی بانوان ،تجلیل از زنان کارآفرین ،برگزاری محافل انس با قران در مساجد از دیگر برنامه های ستاد دهه فجر کوهبنان هستند .

 ایشان برگزاری جلسات بصیرتی و معرفتی،غبار روبی قبور شهدا ،ویزیت رایگان خانواده های شهدا و جانبازان در منازل ،برگزاری یادواره شهدای شهرستان ،برگزاری چهل نماز جماعت در مدارس ،برگزاری جشن انقلاب در مدارس ،برگزاری جلسات آموزش فقه ویژه اصناف و بازاریان ،تجلیل از بازنشستگان فرهنگی،نصب پرچم بزرگ در سطح شهر را از جمله برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان نمود .

 امام جمعه کوهبنان تصریح نمود برگزاری مسابقات نقاشی ویژه کودکان به همراه نمایشگاه عروسکی ،نواختن زنگ انقلاب در معادن به همراه برگزاری جلسه کارگروه معادن ،ایجاد نظم و امنیت در برنامه های شهر ،برگزاری کلاس های آموزشی قرانی به همراه محافل انس با قران از جمله برنامه های این ایام است . 

وی افزود اهدای تحویل بسته غذایی تبرکی به اقشار مختلف توسط دفتر امام جمعه ،تدارک سفر زیارتی برای طلاب به مشهد مقدس،اقامه نماز وحدت در مدارس و ادارات و...از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب انجام می شوند.

ارسال نظرات