خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مطبوعات در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب وظیفه سنگینی بر عهده دارند و نباید آن را فراموش کنند.
کد خبر: ۹۰۸۷۲۶۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: بنابراین مطبوعات در برهه کنونی رسالت سنگینی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها در شرایط کنونی تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهل سال اخیر است، ادامه داد: بنابراین رسانه‌های مکتوب و مجازی باید در این سمت و سو گام‌های بلندی بردارند.

این مسئول بر لزوم ورود رسانه‌های جمعی به این عرصه تاکید کرد و بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی در این چهل سال سنگین‌ترین هجمه‌ها را به مردم و انقلاب داشته‌اند بنابراین در برهه‌ای قرار گرفته‌ایم که باید پاسخ آنها را بدهیم.

سرایی اظهار کرد: در عصر حاضر مطبوعات وظایف سنگینی را برعهده دارند از جمله این موارد تبادل آرا، اطلاع رسانی شفاف و به موقع و نقد نظارت بر اموراست که اگر به موقع انجام گیرد عاملی برای حرکت کشور به سمت پیشرفت و تعالی است.

این مسئول بیان کرد: آزادی قلم امروز حق رسانه است و در این راستا عده‌ای در دانشگاه‌ها حقوق‌های چند میلیونی هم از نظام می‌گیرند و شدیدترین نقدها که برخی‌ها به دور از انصاف هم هست به نظام و مسئولان می‌کنند و در آخر مدعی هم هستند که آزادی وجود ندارد.

وی بیان داشت: آنچه که اهل قلم باید بدان مجهز باشد بیش از هرچیز تقوا، صداقت و انصاف است که باید مد نظر قرار گیرد، باید دنبال پیاده سازی اهداف نظام اسلامی باشیم و آنچه با قلم روان می‌شود برخواسته از وجدان باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر، گفت: ابوذر یک نام بسیار مناسبی است برای جشنواره ای که قرار است برای اهالی قلم برگزار شود چرا که ابوذر به تنهایی در کوچه‌های مدینه از اسلام دفاع می‌کرد و امروز وظیفه رسانه این است که از اسلام و انقلاب با جان و دل دفاع کند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات