خبرهای داغ:
مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی گفت: بسیج از ظرفیت کافی برای ورود به بخش‌های مختلف برخوردار است.
کد خبر: ۹۰۸۷۲۶۳
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، صفیه محمودزاده در همایش آموزشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج که در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: بسیج از بدو شکل گیری تاکنون نشان داده که از ظرفیت کافی برای ورود به حوزه‌های مختلف برخوردار است، به طوری که تاکنون نیز در همه این عرصه ها درخشش خوبی داشت.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب برای اعتلای بسیج در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی تاکید دارند، افزود: همچنین کادرسازی و تربیت نیروی مخلص، انقلابی و متعهد برای آینده کشورمان ضروری است، بنابراین دوره آموزشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در ارومیه برگزار می‌شود.

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی با بیان اینکه در این دوره آموزشی برای رشد و ارتقای فرماندهان پایگاه‌ها در ابعاد مختلف از جمله اعتقادی، سیاسی، اخلاقی و معنوی اهتمام می‌شود، اضافه کرد: به این ترتیب برای افزایش دانش و مهارت فرماندهان، تبادل اطلاعات و انتقال تجارب تلاش خواهد شد.

محمودزاده با بیان اینکه در دوره آموزشی مورد اشاره 106 نفر از فرماندهان پایگاه‌های خواهر شرکت می‌کنند، اضافه کرد: این دوره آموزشی به صورت 24 ساعت جلسه برگزار می‌شود که امید است نتایج مورد انتظار را در برداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم بر لزوم برگزاری برنامه‌هایی با کمیت و کیفیت مناسب برای این ایام تاکید کرد و بیان داشت: تبادل آراء در این زمینه امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام

ارسال نظرات